Қанша кем

Есеп. Қанша қысқа
Алматы Атамұра 1 сынып
Математика
Мақсаты:
А) білімділік: есеп туралы алған білімдері пысықталады және бір заттан екінші заттың қанша кем, қысқа екенін табуды үйренеді.
Ә) дамытушылық: ауызша сұрақтар мен ойындар арқылы қосынды мен айырманың мәндерін жылдам табуға, сандарды жылдам салыстыруға дағдыланады.
Б) тәрбиелік: алғырлыққа, ептілікке, шапшаңдылыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі: аралас
Типі: жаңа сабақты меңгеру
Әдісі: Топқа бөліну, Араларға көмектес ойыны, Тосын сый ойыны, Бағдаршам және Екі жұлдыз бір тілек бағалау әдісі, Кім жылдам? сұрақ - жауап әдісі, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: музыка әуені, кеспе гүлдер мен аралар суреті, бағдаршам суреті, электронды оқулық, кеспе сандар.
Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балалармен жұмыс. АКТ. Оқытудағы жаңа тәсілдер. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Ұйымдастыру кезеңі
Қызыл, сары, жасыл түстегі гүлдер арқылы топқа бөліну
Осы түстермен нені байланыстыра аласыңдар?
Бағдаршам түстері арқылы көңіл - күйлерін білдіру
Жасыл - өте жақсы
Сары - орташа
Қызыл - төмен
Оқушыларға сәттілік тілеймін.
Тосын сый ойыны

Үй тапсырмасын тексеру
Әр отырған екі оқушы бір - бірінің дәптерін тексереді.
Араларға көмектес ойыны
Әр араға өз гүлін табуға көмектес Бағдаршам бағалау әдісі
Қара бұлт өлеңі

Негізгі бөлім
а)Кіріспе бөлім
Ауызша есептеу Электронды оқулық Кім жылдам?
Ақпанның 26 - сы Сынып жұмысы
Көркем жазу 26 саны жазылады
26 санының неше цифрдан тұратыны және дәптер торына көлденең жазылатыны айтылады.
Оқулықпен жұмыс
1 - мысал
Қызыл - 10см
Жасыл - 5см?, см қысқа
Ш: 10см - 5см=5см

2 - мысал Азайғышы 4 болатын айырмаларды ата. Оларды мәндерінің өсу ретімен жаз.
4 - 4 =0
4 - 3 = 1
4 - 2=2
4 - 1=3
4 - 0 =4
Жеке жұмыс. Оқушылар берілген тапсырмалармен танысады. 1 минут
Жұптық жұмыс. Екі оқушы бір - бірімен бөліседі. 1 минут
Топтық жұмыс. Берілген тапсырманы топта орындап, қорғап шығады. 2 минут
1 - топ.
Таспаларды өлше. Ұзындықтарын салыстыр.
Қанша қысқа? Қанша кем?

2 - топ.
Салыстыр. Қанша артық, қанша кем екенін айт.
5см * 6см
8см * 9см
10см * 5см
6см * 4см
3 - топ. Ережені толықтыр.
- Бірінші санның...................... саннан қанша артық немесе кем, қанша ұзын немесе қысқа екенін білу үшін......... саннан........... санды азайтамыз.
- Барлығын табу үшін......... амалын қолданамыз.
- Қосылғыштардың орындарын............... қосындының............ өзгермейді.
- Азайғышты табу үшін................... мәніне азайтқышты қосамыз.
Тақтада қорғау жұмыстарын жасау 6 - минут
Екі жұлдыз, бір тілек бағалау әдісі
Тест тапсырмасы

Үйге: 125 - бет, 4 - мысал
Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау

Қызылорда қаласы,
№112 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі
Аптиханова Ляззат Базарбаевна



Ұқсас жұмыстар

Ауданның өлшем бірліктерін қайталау
Бастауыш сыныпта есеп шығаруда көрнекілікті пайдалану әдістемесі
Бастауыш сыныптың оқу практикалық мазмұнды есептерін шығару біліктерін қалыптастыру
Жүз көлеміндегі сандарды қосу және азайту машықтарын қалыптастыру әдістемесі
Бастауыш сыныпта есеп шығаруда көрнекілікті пайдалану арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту жолдары
Арифметикалық амалдарды жазбаша есептеу тәсілдері
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Комбинаторика, ықтималдық және статистика
Бастауыш сыныпта мәтінді есептерді шығаруға үйрету
Бастауыш сыныпта комбинаторлық есептерді шешудің негізгі әдістері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Кіндік қаным тамған өлкем
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Әлемдік нарықтық механизімнің артықшылықтары мен кемшіліктері
Айтыс, оның түрлері мен көркемдік ерекшеліктері
Өскемен уезі мен қаласындағы кеңес Өкіметінің орнауының, азаматтық
Өскемен
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу