Оқушылардың ойларын тыңдау

Қарағанды қаласы, Қазыбек Би ауданы
№6 жалпы білім беретін орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Кордабаева Жулдыз Мухаметжановна

Сабақтың тақырыбы: Маңғыстау
Сабақтың мақсаты: Маңғыстау қара алтынның өлкесі екенін білу.
Міндеттері: Оқушылар барлық қазақстандықтар үшін Маңғыстау байлығының мәнін бағалайды.
Оқушылар пайдалы қазбаларды табу әдістерін көрсетеді. Оқушылар топқа бөлініп, сабақтың тақырыбы мен мақалдың арақатынасын белгілейді.
Көрнекілігі: жұмбақтардың шешуі болатын заттардың суреттері.
Сабақты өткізу әдістері: талқылау, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, әңгімелеу.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Психологиялық икем.
Достығы жарасқан,
Сыйлы біз баламыз.
Келісіп бәрімен,
Татулық табамыз.
Бәріміз бір болсақ,
Бәрін де жеңеміз.
Күндей боп күлімдеп,
Таудай боп өсеміз.
Бақылау күнделігі бойынша жұмыс.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар салып келген суреттерін сыныптың ішіне іліп қояды. Үш-төрт оқушының жауаптарын тыңдау.
Тірек білім, біліктілік және дағдының өзектілігі. топтық жұмыс. Тапсырма. Талқылау, жұмбақты шешу, жауабына сәйкес келетін суретті табу.

1-топ. Қара азбан дем алыс жоқ бақырады,
Қол жоқ, сансыз саусақ батырады.
Тісімен қара жерді быт-шыт қылып,
Жер үстін борандатып шарқ ұрады. (Трактор)

2-топ. Қалмайды бір-бірінен тағы озбайды,
Аяғын көз ілеспес ол қозғайды.
Үстіне не салсаң да тиеп алып,
Қара інген ботасы жоқ құр боздайды. (Паровоз)

3-топ. Ақ сұңқар құсым ағып келеді,
Дауысы жерді жарып келеді.
Жолына бояу жағып келеді.

4-топ Қара кілем бар жайлы,
Жақын етер шалғайды.
Ол қала мен қаланы,
Ел мен елді жалғайды. (Асфальт жол)
5-топ Мінезін оның түсінгем,
Ашуы тамақ пісірген.

6-топ Белінен қыссаң аузынан,
Ақуыз оның шығады. (Тіс пастасы)
Жұмысқа 3-4 минут беріледі. оқушылардың үш тобы көліктің бензинмен жүретінін дәлелдесе, қалған үш тобы мұнайдың құрамындағы заттың қайда қолданылатынын көздерін жеткізеді.
Сұрақтар:
1. Трактор, паровоз, ұшақтың мұнайға қандай қатысы бар? Олар немен жүреді? Өміріне өз үлесін тигізу керек.
2. Асфальт жол, газ, тас пастасын не біріктіреді?
Барлық нұсқаларды таңдау. Бұлардың бәрі мұнайға қатысты екенін оқушының өзі айтуын күту немесе сұрақтар арқылы жетелей отырып шығару.
Сұрақтар:1. Бензин неден жасалады? Оны қалай жеткізеді?
Сендер отынның қандай түрлерін білесіңдер?
Ал мен қар жуатын ұнтақ пен бензин ағайынды деп айтамын. Кім растайды немесе айтқанымды жоққа шығарады. ?
Оқушылардың ойларын тыңдау.

IV. Жаңа тақырып бойынша жүргізілетін жұмыстар. Тақырыпты және мақсатын хабарлау. Оқулықтың 124-бетіндегі мәтінді оқу. 124-беттегі суреттерді қарастыру, талқылау.
Сұрақтар:
1. Кім біледі: мұнай мұнараларын не үшін орнатады?
2. Сендер суреттен, кітаптардан көрдіңдер ме, мұнай мұнаралары қандай болады?
3. 124-125 бет, мәтінді оқу. 124-беттегі 1-2 азат жол.
Сұрақтар: 1. Жуатын ұнтақ пен бензин ағайындар деген менің пікіріме жауап таптыңдар ма?
2. Сендер өздерің үшін қандай жаңалық аштыңдар?
125-беттегі мәтінді аяғына дейін оқу.
Дәптерге сызба құрастыру. Біз Маңғыстау туралы не білдік? Тақтада және дәптерде төмендегідей сызба шығады:

Маңғыстау
125-беттегі мәтінді оқуды жалғастырамыз және кестені жаңа мәліметтермен толықтырамыз.
1-2 оқушы кестедегі мәліметке сүйене отырып, Маңғыстау туралы айтып береді.
Ой-қиял. Топтық жұмыс. Тапсырма. Мақалдарды оқып, оныі бүгінгі тақырыпқа сәйкестігін анықтап беріңдер:
1. Ақыл-дария, ой-теңіз.
2. Ер елімен жақсы,
Жер кенімен жақсы
Талапты ерге нұр жауар.
Жұмысқа берілген уақыт 2 минут. Жауаптар мен пікірлердің тұсаукесері.

V. Үйге тапсырма.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Ағылшын тілін оқытуда сөйлеу әдістері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарын қарастыру
Ағылшын тілінің негізгі компоненттері
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЕРКІН СӨЙЛЕУДІҢ МАҢЫЗЫ
Тындап түсіну арқылы ағылшын тілін оқыту
СТО технологиясының стратегиялары
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Қазақ тілі сабақтарында ауызекі және ауызекі сөйлеуді дамыту
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өз бетімен білім алу қабілеттерін дамыту