Түлкінің бейнесі
Ересек топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Білім беру саласы: Қатынас
Кіші сала: Қазақ тілі. Құрастыру.
Тақырыбы: Орман иесіне көмек
Мақсаты: Жабайы жануарлар тақырыбы бойынша берілген сөздер аю, түлкі, қасқыр,
кірпі, қоян, тиіндердің жабайы аң екендігін ұғындыру, қазақ тіліне тән дыбыстатардың дұрыс дыбысталуын меңгерту, сөз, сөз тіркесі, сөйлеммен сөйлеуге дағдыландыру, балалардың қол моторикасын, ойлау қабілетін кьюзенер таяқшалары, танграмм, воскобович шаршысы, фонариктер арқылы дамыта отырып құрастыру дағдыларын қалыптастыру;
Тәсілдер кезеңі:
Педагогтың қызметі Балалардың іс - әрекеті:
Мотивациялық - қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме, балалар?
- Қалдарың қалай?
Телефонға қоңырау келеді. Балалар, қоңырау кімнен болды екен, қарайықшы.
- Мен орман иесімін. Орманда тұрамын. Бірақ менің орманымдағы барлық аңдар жоғалып кетті. Оларды таба алмай қалдым. Табуға көмек беріңдерші? Балалар келген қонақпен амандасады.
Орман иесінің достарын табуға келісімін береді.
Ұйымдастырушылық - ізденушілік
1 слайд: Ағаштың артында жасырынған қоянның бейнесі:
- Балалар, қараңдаршы, мына жерде жасырынған жануар бар сияқты? Мынау ненің құлағы?
- Дұрыс айтасыңдар. Қоянның сендерге арнаған 1 тапсырмасы:
Дыбыстық жаттығу.
Дыбыстық жаттығу:
- ян, - ян, - ян, мынау қоян,
- қыр,- қыр,- қыр, ашулы қасқыр,
- ін, - ін,- ін, кішкентай тиін,
- кі, - кі, - кі, қызыл - сары түлкі,
- пі, - пі, - пі, кішкентай кірпі
тапсырманы орындайды.
- Тамаша, жарайсыңдар.
2 слайд: Жасырынған тиіннің суреті
- Ал мынау ненің бейнесі?
Тиіннің тапсырмасы.
2 слайдтан тиіннің суретін танып, тапсырмасын орындайды.
Тиіннің тапсырмасы:
Қалташаларға тиісті суреттерді сандары бойынша орналастыру және оларды дұрыс қазақша оқу.
1 5 3
8 2 7
6 9 4
Қалташаларға сурет пен санды сәйкестендіріп салады.
3слайд: Аюдың бейнесін және тапсырмасын көрсетеді.
Аюдың тапсырмасы:
Сызбаларды сөйлет Слайдтан сызбаларды қайталау және сөйлемдерді сөйлету.
Мыс:
Әр бала өз сөйлемін оқиды.
Қоян орманда тұрады.
4 слайд: Қасқырдың тапсырмасы.
Фигурасын жаса
ТАнграмм, кюйзенер таяқшалары, воскобович шаршысы, фонарик арқылы жануардың бейнесін жасау.
Үлестірілген карточкаларға сәйкес тиісті жануарды жасайды және ненің бейнесін жасағанын айтып өтеді. Мыс: Мынау түлкі. Түлкі қызыл - сары.
5 слайд. Кірпінің суреті. Тапсырма: Сергіту сәті.
Музыка әуенімен билей отырып орындайды..
Аю келеді қорбаңдап,(2 рет), Аю.
Қоян келеді секеңдеп, (2 рет), Қоян,
Түлкі келеді қылмаңдап, (2 рет), Түлкі.
Қасқыр келеді ырылдап, (2 рет), Қасқыр.
Түлкі, аю, қоян
- Тамаша, жарайсыңдар.
6 слайд. Түлкінің бейнесі. Жануар жайлы әңгімеле
Айтып берші
Балалар ойыншықтар көмегімен жануарлар жайлы әңгімелейді.
Мыс: Мынау аю. Аю қоңыр. Аюда құлақ, бас, аяқ бар. Аю орманда тұрады
6 тапсырма. Жануар жайлы әңгімеле
Айтып берші
Балалар интерактивті тақта арқылы көрсетілген бейнені танып, қоянның құлағы екенін атайды.
Рефлексифті - түзетуші Сурет көрінеді.
- Тамаша, жарайсыңдар.
- Міне, балалар, барлық жануарлар табылды. Сендер маған көмектестіңдер. Рахмет. Мен енді орманға ораламын. Сау болыңдар.
Балалар жануарларды табуға көмектескендеріне қуанады. Орманшымен қоштасады.
Күтілетін нәтиже:
Аю, түлкі, қоян, қасқыр, тиін, кірпі – жабайы аңдар екенін, орман иесіне көмек көрсету керектігін ұғынады;
Педогогтың тапсырмасының мақсатын, орындалу ретін, тапсырма шартын түсінеді;
Қазақ тіліне тән дыбыстарды атау, сан мен суретті коврограф арқылы сәйкестендіру, мнемосызбалармен сөйлем құрастыру, танграмм, кьюзенер таяқшалары, фонарик, воскобович шаршысынан жануарларды құрастыру, берілген сұраққа толық жауап беру қолынан келеді.
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Қиял-ғажайып ертегілердегі мифтік образдар және олардың негізгі типтері
Ертегінің ішкі жанырлары мен поэтикасы
МЫСАЛ ЖАНРЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Қазақ тіліндегі «Аңшылық» концептісі
Қазақ және әлем ертегілеріндегі қасқыр бейнесі мен оның прототипі
Ертегілер жайлы түсінік
Модель және компьютерлік модельдеу негіздері
Аңшылық кәсібінің мәдениеттегі орны
МЫСАЛ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мырқымбай бейнесі
Режимнің шынайы бет - бейнесін көргенде
Арманымның бейнесі атты жыр жинағының авторы
Кейіпкер бейнесі
Қазақстан халқының көп ұлттылығы менің ойымда киіз үй бейнесінде көрініс тапты
Кейіпкерлер бейнесі
Қалқаман - Мамыр поэмасындағы Мамыр бейнесі
О баста түлкінің құйрығы жоқ екен
Ұлпан - бүкіл аналардың жиынтық бейнесі тәріздес кесек полотно
Автор бейнесі көркем мәтін категориясы ретінде