Балаларды тапқырлыққа үйрету
Шаттық шеңбері:
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз, күлеміз.
Бірге балық аулаймыз,
Міне, біздер қандаймыз!
Орман, көлге, шыңға біз,
Саяхатқа шығамыз.
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашан да біргеміз!
Әрқашан тілектес,
Досыңа көмектес!
- Балалар, қазір бізде қандай сабақ?
Балалар, мына суреттерде кімдердің және нелердің суреттерін көріп отырсыңдар?
- Олар не істейді?
- Яғни, халыққа қызмет етеді. Оларды біз мамандық иелері дейміз. Тағы да қандай мамандық иелерін білесіңдер?
иелері екенін білесіңдер ма?
- Мына суреттерге қарап, мамандық иелерін атап, қандай қызмет атқаратындарын айтып беріңдерші?
Сергіту сәті:
Қане, кімнің бойы ұзын?
Паравозы ол пойыздың.
Қатар - қатар тұрайық,
Пойызды біз құрайық.
Ал, паравоз баста алға,
Бәрімізді басқар да.
Пыш – пыш, пыш - пыш, біз кеттік,
Жүрісті тым үдеттік.
Гу - гу, гу - гу, гуілде,
Қалып қойма, бірің де.
Пыш – пыш, пыш - пыш, біз кеттік,
Жүрісті тым үдеттік.
Ал, паравоз тоқтайық, пыш.
Жұмбақ шешіп көрейік
1. Бір керуен жүреді екен қатар түйе,
Аузынан жалын шығар будақ күйе.
- Ал, балалар, пойызды кім айдайды?
2. Сымға асылып,
Жүр асығып.
- Троллейбусты кім жүргізеді?
3. Құстан аумайды,
Көкте зулайды.
- Ұшақты кім жүргізеді?
- Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер?
- Енді мына аспазшы, ұста, тігінші туралы кім өлеңдер біледі екен?
Дидактикалық ойын: Кімге не керек?
Балалар мұғалім, дәрігер, құрылысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету.
- Дәптермен жұмыс.
Дәптерде берілген мамандық иелеріне қажетті заттарды тауып, сәйкестендіреді.
Д о: Кім болам?
Балалар болашақта кім болғыларың келеді, сол мамандықты алып, әңгімелеп беріңдер.
- Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп нәрсені үйрену керек. Осындай жұмыстарды кімдер жасайды?
- Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек екен.
- Ендеше еңбек туралы кім мақал - мәтел біледі.
- Сонымен балалар, мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен?
- Дені сау, білімді, еңбекқор болу керек. Еңбек етпеген адамдар жалқау, енжар адамдар.
Балаларды бағалау.
- Балаларды сабаққа қатысу ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, мадақтаймын.
Асықтың түрлерімен атаулары
Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Баланың тілін дамытуда көркем әдеби шығарманың алатын орны
Бала тілін дамытуда көркем әдебиеттің маңызы
Аңыз ертегілері
Халық ауыз әдебиеті арқылы бала тілін дамыту
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА ТІЛІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдерін дамытуда ауыз әдебиетінің маңызы
Мектепке дейінгі жастағы балаларға әлеуметтік тәрбие беруде ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану
Тіл дамыту ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде қолданылатын дидактикалық ойындарды пайдалану әдістемесі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Дереу жібер балаларды қинамай