Топ жұмысы. Тест жұмысы

Сабақтың тақырыбы: Негіздер
Сабақтың жоспары:
1. Тест
2. Сөзжұмбақ шешу
3. Жаңа сабақ
4. Өзіндік жұмыс
5. Екеуара жұмыс
6. Деңгейлі тапсырма
7. Топ жұмысы
8. Қорытынды.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1 – 2 мин)
ІІ. Үй жұмысын тест жұмысы, сөзжұмбақ арқылы оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдерін тиянақтау.
Тест жұмысы.
1. Су молекуласының құрамына қандай элемент кіреді?
а) сутегі; ә) бор; б) су
2. Таза судың физикалық қасиеті?
а) түссіз, иісті, мөлдір ә) түссіз, иіссіз, қатты б) түссіз сұйықтық, дәмі жоқ, иіссіз
3. Бейметалл оксиді сумен әрекеттескенде... түзіледі?
а) оксид ә) қышқыл б) негіздік оксид
4. Судың салыстырмалы молекулалық массасы нешеге тең?
а) 32 ә) 1 б) 18
5. Ерітінді дегеніміз?
а) еріген зат ә) су құрамы б) еріген зат пен судың құрамы
6. Адам ағзасына кем дегенде тәулігіне неше литр су қажет?
а) 2, 5 л ә) 2 л б) 5 л
7. Адам ағзасындағы судың мөлшері?
а) 60 – 65 % ә) 65 – 70 % б) 70 – 75 %
8. Ең жеңіл газ
а) мыс ә) сутегі б) оттегі
9. Қай қышқыл тұзы карбонаттар деп аталады.
а) күкірт ә) күкірт б) азот қышқылы
10. Электрохимиялық кернеу қатарын жасаған ғалым
а) Бекетов ә) Пруст б) Менделеев
Жауабы: 1 - а, 2 - б, 3 - ә, 4 - б, 5 - б, 6 - ә, 7 - ә, 8 - ә, 9 - ә, 10 - а
Сөз жұмбақ.
1. Оттегінің қолданылуы.
2. Ең жеңіл газ Сутегі ең жеңіл...? Оттектің физикалық қасиеті.
3. Ауаның 78 %
(сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу)
Жаңа сабақ. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері.
Негіз дегеніміз – құрамында бір немесе бірнеше гидроксид топтармен байланысқан металл атомы кіретін күрделі заттар.



Ұқсас жұмыстар

Білімді бағалаудың критерийі
Деңгейлеп оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
Бастауыш сынып қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі туралы
Кредиттік технология жүйесі бойынша оқу процесін ұйымдастырудың ережесі
Тест жұмысының тарихы
Ағылшын тілін оқытуда есте сақтау қабілетін дамытудың тиімді жолдары. Автореферат
Бастауыш мектепте тест әдісін қолданып математиканы оқыту нәтижесін бақылаудың тиімділігін арттыру әдістемесі
Программалар коды терезесі
Delphi ортасында тестілеу бағдарламасын құру жобасы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Бақылау жұмысына дайындық
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП