Бірдей сандарды азайту тәсілдеріне тоқталу

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№7 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Куанышева Алтынзер Қылышбайқызы

Сабақ тақырыбы: Бірдей сандарды азайту
Сабақ мақсаты: 1. Бірдей сандарды азайтқандағы айырманың мәнін табу.
Бір амалмен шығарылатын есепті талдайды және түрлендіреді, топта ондықтан аттап екі таңбалы сандарды қосу және азайту амалдарын жазбаша әдістерімен орындайды.
2. Дүниетанымын, тіл байлығын, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Ұлттық тәрбие беру.
Көрнекі құралдары: слайдтар, семантикалық карта, оқулық.
Әдіс - тәсілі: СТО, түсіндіру, дәлелдеу.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.
1 - слайд.
Ғажайып сәлемдесу
Мұғалім:
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық.
Оқушылар сәлемі
Үлкенге сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге,
Құрметпенен біз.

2 - слайд
Психологиялық дайындық.
Күн шығару
- Балалар не көріп тұрсыңдар?
- Күнді
- Балалар, күннің көңілі қандай?
- Күн бізге не береді?
- Дұрыс айтасыңдар, олай болса біздер де осы күн сәулесіндей бір - бірімізге өз жан жылуымызды сыйлайық, Бір - бірімізге сәттілік тілейік!
- Балалар, бүгінгі сабағымыз өзгешелігі біз топқа бөлінеміз. Барлық тапсырмаларды топ арасында талдауға беріледі және қай топ көп ұпай жинаса, жеңімпаз атанады. Бағалайтын жетондардың бағалану тәртібімен таныстыру, сары - 5, көк - 4, қызыл - 3.
І топ, ІІ топ, ІІІ топ.
ІІ Өткен білімдерді қайталау.

3 - слайд
1. Блум түймедағы (сұрақ - жауап)
- Не көріп тұрмыз?
- Түймедақ. Дәрілік шөп.
- Қалай пайдаланамыз?
- Олардың күлтелерінде қайталау сұрақтары жазылған, сол сұрақтарға нақты жауап береміз.
1. Қосудың қандай қасиеттерін білесің?
2. Тік төртбұрыштың қандай қасиеттері бар?
3. 1дм=... см
4. Шаршының қандай қасиеттері бар.
5. Бұрыш дегеніміз не?
6. 1м= ... см
7. Қосу амалын қандай амалмен тексереміз?
8. 1сағ= ... мин
9. Қосудың компоненттерін ата.
10. 1тәул= ... сағ
11. Шаршының қабырғалары 3 см, периметрі қанша болғаны?
Өздеріміздің теориялық білімдерімізді көрсеттік, енді ауызша есептеу дағдыларыңды тексеру үшін мен сендермен ыстық орындық ойынын ойнаймын, яғни ой ширату кезеңі десек те, болады, ал ойымызды жинақтап ойын ойнайық.
Ауызша есептеу:
І топ.
19+9=28
37+7=44
55+8=63
50 - 8=42

ІІ топ.
42+38=80
28+32=60
100 - 25=75
65 - 5=60

ІІІ топ.
55+12=67
85 - 65=20
50+36=86
100 - 40=60

ІІІ. Жаңа сабақ кезеңі
4 - слайд. Өткен сабақта бірдей сандарды қосуды үйренген болсақ, бүгін бірдей сандарды азайтуды үйренеміз.
Білім кәрзеңкесі .

Осы сабақ та білетінімізді білім кәрзенкесіне салып отырамыз. Мұқият 172 - бетке назар аударайық.
- Не көріп тұрмыз.?
- Не айта аламыз?
1. тапсырмалар түсіндіру талдау.
Суреттен не көріп тұрмыз. Зергерлік өнер елімізде жақсы дамыған өнер. Суреттегідей зергерлік бұйым жасайтын адамды зергер дейді. Бірдей сандарды азайту тәсілдеріне тоқталу. Қапсырма ол әйел адамдардың сырт киімдеріне тағылады. (Неше қапсырма көріп тұрсыңдар, төрттен неше адамға бөліп беруге болады.) Білезік әйел адамдардың қолға тағатын әшекей бұйымы. (Қапсырма мен білезікті) Білезікті қалай бөлуге болады түсіндіру.
Зергерлік бұйымдар туралы айту.



Ұқсас жұмыстар

Математиканы оқытудың теориясылық негізі
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Үлес және бөлшек
Құрама есептермен жұмыс
Өрнектер құрастыр
Қосу мен азайту оқыту әдістемесі
Арифметикалық амалдарды орындаудың таблицалық жағдайлары
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
Арифметикалық амалдар мен олардың қасиеттері
Байзақ жұртқа бірдей сөйлейтұғын
Бірдей әлеуметтік қауіп кезінде жұмыс тәжірибесі мен жалақысына қарамастан
Омонимдер (сырт формасы, дыбыстық құрамы бірдей, бірақ білдіретін мағынасы әр түрлі сөздер) жеке тұрған қалпында стиль түрлерінің жалпы қайсысында да қолданыла береді
Мың көлеміндегі сандарды оқыту
Бүтін сандарды айналдыру
Әрбір нүктесі түзүінен және нүктесінен бірдей қашықтықта болатын жазықтықтағы сызықтың теңдеуін жаз
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
ТЖ пайда болу қатерін мүмкін болғанынша азайту
Е. шетелдік валюталар бірлігінің бірдей санын қайта есептеу нәтижесінде пайда болатын айырмашылық
 Өндірістік және азаматтық нысандарды өрт - жарылыстан қорғау пәнінен 1 - межелік бақылау тесті