Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу

Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынұлы Анама хат өлеңі
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: А. Байтұрсынов - тілші, әдебиетші, көркемсөз шебері, ақын, аудармашы, қоғам қайраткері екенін таныту. Өлеңнің мазмұнын меңгерте отырып, идеясын ашу;
2. Дамытушылық: оқушылардың ойын еркін айта білуін қалыптастыру;
3. Тәрбиелік: мейрімділікке, адамгершілікке, ұлтжандылыққа баулу, ұлыларымызды үлгі тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, топтастыру, сұрақ - жауап, талдау, ой толғау.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, домбыра, қобыз, сызба - кестелер, ҚР. картасы, кеспе қағаздар және жұлдызшалар, суреттер.
Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ.
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту.
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, ән - күй.

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен амандасу, түгендеу.
ә) психологиялық дайындық
Сабақтың дәйек сөзі: “Ахмет Байтұрсынұлы – ұлттық тарихымызда ешкіммен салыстыруға болмайтын ерекше тұлға.” Ә. Кекілбаев

ІІ. Жаңа сабақ (3, 4, 5 - слайд)
1. А. Байтұрсынұлының өткен сабақта қандай шығармасымен таныстық? ( Қара бұлт өлеңі)
2. Өлең тақырыбы не жайында? (Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттер жайында)
Ал бүгінгі сабағымызда Анама хат өлеңі.
3. Өлеңнің шығу тарихымен таныстырылады. (5 - слайд, сызба - кестемен)
4. Ән тыңдау кезінде Ақын туған жерінің келбеті слайдтары көрсетіледі (6, 7 - слайдтар).

ІІІ. Топтық жұмыс. (8 - слайд) Топтық жұмыс орындалу барысында Мүбарак Салақовтың орындауындағы А. Байтұрсынұлының Анама хат әні аудиотаспадан жіберіледі.
І топ. Ақындар
1. Алғашқы үш шумағын мәнерлеп оқу.
2. Бір шумақты өлең құрылысына қарай талдау.(сатылай кешенді талдау)
ІІ топ. Жазушылар
1. 4, 5, 6 шумақтарды мәнерлеп оқу.
2. Қара сөзге айналдырып, әңгіме құрау.

ІV. Сөздікпен жұмыс.
Лаухұлмахбұз – діни ұғым бойынша адам тағдыры жазылатын тақта
Хақ тағалам - жаратушы алла
Жарам – уайым, қайғы
Харам - адал емес
Кермесіне – кедергі, қарсылық мағынасында

V. Сергіту сәті. (10 - слайд, музыкамен)
VІ. Бекіту.(11, 12 - слайдтар)
1. Кім тапқыр? ойыны. Интербелсенді тақтада берілген тапсырманы оқушы сызба арқылы табады.
2. Шығармашылық жұмыс.
І топ. Ақындар Өз шығармашылығыңнан анаңа жазылған бір шумақ өлең оқып бер.
ІІ топ. Жазушылар Ана тақырыбына жазылған мақал – мәтелдер айтып бер.
VІІ. Қорытындылау. Топтастыру әдісі бойынша балаларға түрлі - түсті жұлдызша қағаздар таратылады.

Сабақта ақынның шығармаларынан кітап бұрышы ұйымдастырылады.(13 - слайд)

VІІІ. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу.
2. Аналарымызға хат жазу (өлең шығару, сурет салу)

ІХ. Бағалау Сабақ барысында оқушылар жауабына жасыл, қызғылтсары, көк түсті жұлдызшалар сыйлық ретінде жауаптарына сәйкес беріледі. Мұндағы жасыл - өте жақсы , қызғылтсары - жақсы , көк - орташа . Оқушы жауаптарын А. Байтұрсынұлының тәрбиелі сөздерімен байланыстырып бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ СЕЗІМДЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Қазіргі таңдағы сабақты жүргізуде жаңа технологияларды қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер