Мұғалімнің әрекеті

Сабақ тақырыбы: Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Жалпы мақсат: Коуч және ұжымдастар арасында диалогтік қарым - қатынас арқылы, коучингке қызығушылығын арттыру. Оқушының жетістіктері, даму қарқыны және оның қалыптасуы мен шығармашылық дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша қажетті және сындарлы кері байланыс орнатуға бағыттау. Мұғалімнің сындарлы ойлауды практикада қолданудағы кәсіптік құзіреттілігін қалыптастыра білуге ықпал ету.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Оқу нәтижесі: Коучингке қатысушылар коучингтен алған білімдерін өз тәжірибелерінде пайдалануға ынталанды, білімдерін толықтырды.
Түйінді идеялар: Алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. Тапсырмаларды орындап талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуіне ықпал жасау.
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 3, 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, видео.
Оқыту әдістері: Жаңа жұмыс әдістері мен құралдары. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Диалог. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс. Пайдаланылған әдебиеттер: Әдеби материалдар, интернет материалдары.
Тапсырмалар: Бұлақ көрсен көзің аш Халық даналығына түсінік беру.
1топ - Дарынды және талантты баланың бейнесі.
2топ - Дарынды және талантты баланы анықтау.
3топ - Дарынды және талантты баланың мінез - құлқындағы ерекшеліктер.
4 топ - Дарынды және талантты оқушылардың әулетін арттыру.
5топ - Дарынды және талантты балалармен жұмыс түрлері.
6 топ - Дарынды және талантты бала және орта топтық тапсырма және қорғау, рефлексия.
Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Мұғалім мен коучтың іс - әрекеті.
Психологиялық ахуал туғызу.
Сергіту сәті (10 мин)
Коучтың әрекеті: Коуч шаттық шеңберінде жағымды жылы тілектер айту.( 2мин).
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімдер бір - біріне қарап өзінің жүрек жарды жылы тілектерін айтып өтеді.
Ресурстар: Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек және т. б. Түрлі - түсті маркерлер, Плакат маркер түрлі түсті қағаздар, А - 4 парақтары, видео.
Топқа бөлу (3 мин) Геометриялық фигураларды таңдау арқылы топтарға бөлінеді.
Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру (2мин)
Ой - қозғау: Бұлақ көрсен көзің аш Халық даналығына түсінік беру. Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі.
1. Дарынды және талантты баланың бейнесі.
2. Дарынды және талантты баланы анықтау
3. Дарынды және талантты баланың мінез - құлқындағы ерекшеліктер.
4. Дарынды және талантты оқушылардың әулетін арттыру.
5. Дарынды және талантты балалармен жұмыс түрлері.
6. Дарынды және талантты бала және орта.
Топтық тапсырма және қорғау, пікірлерімен бөлісу.
1 - тапсырма Мұғалімнің көмекшілері, құзырлы мұғалімге тән белгілер түсінік беру.
Топ мүшелеріне арнайы тапсырма беру.
Әр топ RAFT бойынша осы суреттердің образына ену. (10 мин) Топ мүшелері жеке - жеке орындайды және бір - бірін топта талдап бірігіп рөлдік образға көрсетілім қорғау.
Сергіту сәті: Рухани сәттілік сергіту (2 мин) Қөрсетілім арқылы өмір туралы ойларын түйіндейді.
Қорытындылау: Талантты және дарынды балалар туралы не білдік? (5 мин)
ДЖ. Ренцуллидин дарындылық моделіне тоқталып ой түйін сөз айттылынды. Өз ойларын білдіру. Рефлексия: Біз бүгін не үйрендік?
Сіз үшін құнды жерлері болды ма? Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?(5 мин)
Өз әсерлерін қағаз бетіне түсірді.
Көңіл - күйді анықтау (5 мин)
Көңіл - күйді смайликпен немесе басқаша түрде білдіреді.



Ұқсас жұмыстар

Қоғамда болып жатқан өзгерістірдің мектепке әсері
Оқыту — даму негізі
Оқыту әдістерінің мәні мен мазмұны
Оқушылардың сыныптан тыс оқыту үрдісінде танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері
Педагогикалық іс-әрекет ұғымы және оның құрылымы
Мектеп жағдайында мұғалімнің тұлғалық және кәсіби мүмкіндіктерін дамыту
Оқытушының сабаққа дайындығы
Бастауыш сыныпта математика сабақтарында оқушылардың білім деңгейін арттырудағы мұғалімнің іс-әрекеті
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ– КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС – ӘРЕКЕТ
Мұғалімнің инновациялық даярлығы туралы зерттеу жұмыстары және оларға ғылыми талдау
Басқару іс- әрекеті негізі.
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын
 Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі
Мүгалім әрекеті
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
Болашақ кәсіби әрекетіңізіде табысты еңбек ету үшін, психодиагностикалық шараларды үйымдастыруда психологтың кәсіби этикасы мен жұмыс принциптерін толық меңгергеніңіз жөн