Семантикалық карта тест тапсырмасы

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Сабақтың мақсаты: Білімдерін тиянақтау, толықтыру, бекіту ауызша есептеу, есте сақтау логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тез ойлай білуге, шапшаңдыққа өз бетімен жұмыс істеуге, топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс
Көрнекіліктер: лото, карточкалар
Әдіс - тәсілдер: жарыс
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Мұғалім Сәлемдесу тренингін өткізеді. Шеңберге тұрып, бір - бірімізге қарап жымиып, ым - ишара арқылы амандасамыз. Мысалы: Мен қолымды бұлғаймын немесе жай ғана жымиып күлемін, қол алысып амандасуға да болады. Әр қатысушының өзіндік сәлемдесу ерекшелігі болуы керек.
Оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Сабақ 5 бөлімнен тұрады.
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
2. Семантикалық карта (тест тапсырмасы)
3. Балық аулау ойыны
4. Жорға
5. Лото
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып карточканы жалғастырып беріңдер, қай топ көп балл жинайды (1 дұрыс жауапқа 1 балл)
m2 - n2 (2a - 3b) 2 x + 56a + 49
y2 – 16 (4a - 3) 2 4a2 + 4a + 1
a12 – 36 (3x - 5) 2 a2 + 8a + 16
2. Семантикалық карта тест тапсырмасы.
№ 2 960 400
4 100
1
2
3 532 - 432
4 1052 - 210•85+852
5
6 1012 - 202•91+912
7 612 - 122•51+512
3. Балық аулау әр топ балықтарды аулай отырып артында берілген есептерді шығарады, тапсырмалар төмендегідей болады.
I деңгейдегі қызыл балық II деңгейдегі жасыл балық III деңгейдегі сары балық
(3xy2 - (4y - 3) 3 (x - b) 3
( 8y - 9) 2 (b - d) 2
a3 + 9a2b+27ab2+27b3 (a - d) 2
p3 - 3p2c + 3pc2 - c3
8x3 - 12x2y+6xy2 - y3 (x - 7) 2
4. Жорға. Кім жылдам?
(3m - ….)(3m + ….)=9m2 - 4n2
144a2 – 4b2=(12a - ….)(….+….)
25m2+…+64n2 =(….+…) 2
100 - 60y +…=(….-….) 2
…+96x2y+36y2=(…+…) 2
=….- 84х4у3 +….
=…- 3х2у+3ху2 -….
=27х6+…+…+…
=….- 12m2n+48mn2 -….
=125x6y3 - 150x5y4+….-….
=….+….+108m7n5+27m9n3
....- 144x2y+108xy2 -…=
5. Лото
25 - x2 x2 - 8x+16 (x+2y) 2
23•17 252 - 152 x2 - 49=0
(x2+4)(x2 - 4) a2 - 16 (5a - b) 2
Үй тапсырмасы. Формулаларды қайталау.№456 есепті шығару.
Қорытынды. Рефлексия.
жауап сұрақ иә жоқ
Сабаққа мен белсенді қатыстым
Өз жұмысыма қанағатпын
Сабақ қысқа болды
Менің көңіл күйім жақсы
Үй тапсырмасы қиын сияқты
Бағалау. Бағалау жетондар арқылы жүргізіледі. Оқушыларға қызыл, жасыл, сары түсті жетондар таратылады. Әр оқушы өзін жетон көтеру арқылы бағалайды, егер қызыл - 3 , сары - 4 , жасыл – 5

Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы
Северный орта мектебінің
математика пәні мұғалімі:
Мамбетова Рабига Жолжановна



Ұқсас жұмыстар

Жас өспірімдерді табиғаттың тылсым күштерін туған жердің, табиғатын білуге, құстар мен жануарлар, өсімдіктер әлемін қорғауға, сақтауға, оқытып үйретуге және салауатты өмір салтын қалыптастыруда
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Биология сабақтарында жаңа форматтағы жеті модульді пайдаланудың тиімді жолдары
Қазақ тіліндегі етістіктің аналитикалық формаларын жасаудағы көмекші етістіктердің рөлі
Ақылды карталарды жасаудың негізі - жарқын ойлаудың табиғи процесі
Кенелер және ауылшаруашылық зиянкестер тақырбын оқыту әдістемесі
Оқушылардың барлығын табысты оқыту
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ ҚҰРАЛЫН ЖАСАУ НЕГІЗДЕРІ
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
Дамыта оқыту жүйесінің әдістері мен формалары
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Генетикалық карталар туралы
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
СССР-ДІҢ САЯСИ-ӘКІМШІЛІК КАРТАСЫ
Aidstest және Dr.Web детектор-программалары
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест