Бақыт - қолға қонған құс
Өзен ұзақ ағады
Бұлағы болса басында.
Іздеген бақыт табады
Жалықпаса жасында.
Екі көзің ойнаса,
Жақұт емей немене?
Екі қолың ойнаса
Бақыт емей немене?!
Бақыт — қолға қонған құс.
Байлық — қолға ұстаған мұз.
Құс ұшып кетеді
Мұз еріп кетеді,
Дүниенің қызығы — сіз бен біз.
Басқаның бейбақтығына қуанба, бақыттылығына қуан.
Жақсы жұбай — жарым бақыт.
Бақыт кетсе басыңнан:
Әуелі досың мен құдаң кетер.
Бидай еккен жеріңе
Мия мен тікен бітер.
Бақыт, байлық басыңа қайта оралса:
Кеткен достар әр жерден жылмаң етер.
Азын - аулақ малың болсын,
Орта ғана халың болсын,
Кіршіксіз арың болсын,
Жүк көтергіш нарың болсын,
Басың аман, денің сау болсын —
Бақыт деген сол.
Жыртық жерді жел табар,
Шын бақытты ел табар.
Ер бақыттың
Қонғанын білмейді,
Ұшқанын біледі.
Өзін өзі білген ер бақытты.
Өзін өзі билеген ел бақытты.
Бақыт шыбын сияқты —
Бірде гүлге қонса,
Бірде көңге қонады.
Татулық - табылмас бақыт.
Ынтымақ бар жерде бақыт бар.
Бақытсыздық, оған ашылған есікке кіреді.
Жақсылығы жоқтан,
Жақсы бақыт қашады.
Азат елін сүйген ұл — бақытты,
Жаңа жұртын сүйген қыз — бақытты.
Пәлен жерде бақыт бар,
Іздеп барсаң мыс та жоқ.
Бақыт кілті еңбекте.
Бақыт тайса,
Ботқаға да тіс сынады.
Өнерлі қол - бақытқа жол.
Бақыттыға бақ - дәулет бас көтертпейді.
Бақыт белгісі - ғылым мен ақыл.
Нан – бақытты өмiрдiң бастауы.
Бағалай білмеген адам бақытқа жетпейді,
Армандай білмеген адам мұратқа жетпейді.
Жыраулар поэзиясындағы құт-береке ұғымы
Бақыт ұғымының теориялық негізі
Қазақ тіліндегі бақыт концептісінің танымдық көрінісі
Ақын арнауларындағы тұлғалар галлереясы
Батыр-жырау Қожаберген туралы
М. Дулатов. Өмірі мен қоғамдық қызметі
М.Дулатұлының шығармаларындағы сипатталатын ұлттық құндылықтарды оның өзінің тілі арқылы көрсету
Моңғолия қазақтарының этнографиялық зерттелу мәселелері
Ілияс Есенберлин өмірбаяны
Классик прозасында – өмір пәлсапасы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР туралы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР