Бүгінгі сайыс қазақ елінің рәміздерін ұлықтауға арналған сайыс
Тақырыбы: ЕЛІМ МЕНІҢ
Мақсаты:
• Танымдық ой - өрісін, қызығушылығын дамыту.
• Ел тарихын тани білуге құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, видеоролик
Өтілу барысы
1 – жүргізуші:
Сәйгүлікті құйрық жалын таралған,
Сүйетұғын қазақ осы қараңдар,
Қазақ осы күй шығарып, ән салып,
Көкпар тартып қыз қууға жараған.
2 – жүргізуші: Құрметті ұстаздар бүгінгі өткізгелі отырған Елім менің жобасына қош келдіңіздер! Бүгінгі сайыс қазақ елінің рәміздерін ұлықтауға арналған сайыс.
1 – жүргізуші: Бүгінгі сайыс 6 айналымнан тұрады.
1 - айналым. Сіз білесіз бе?
2 - айналым. Сырлы суреттер
3 – айналым. Капитандар сайысы
4 – айналым. Адасқан әріптер
5 – айналым. Ән жұмбақ
6 – айналым. Жүзден жүйрік
2 – жүргізуші: Әділ қазылар алқасымен таныс болайық:
1 – жүргізуші: Сайысқа қатысушылармен таныс болайық.
І топ Бәйтерек
Топ жетекшісі: Оспан Элеонора
Мүшелері:
2 – жүргізуші:
ІІ топ Ханшатыр
Топ жетекшісі:
Мүшелері:
1 – жүргізуші: 1 - айналым. Сіз білесіз бе? . Бұл айналымда рәміздерге байланысты сұрақтар қойылады. Сұрақтарға нақты жауап бересіздер.
І топтың сұрақтары:
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне нелер жатады.
Ту, Елтаңба, Гимн
2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туында қандай түстер кездеседі.
Көк, сары
3. Қазақстан Республикасының Гимні неше рет ауысты.
Екі рет
4. Мемлекеттік Елтаңбада кездесетін аспан денесі
Жұлдыз
5. Мемлекеттік Тудың ұзындығы мен енінің қатынасы қандай
2: 1
2 – жүргізуші:
ІІ топтың сұрақтары:
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері қабылданған жыл
1992 жыл
2. Мемлекеттік рәміздер күні
4 маусым
3. Мемлекеттік Туда бейнеленген, еркіндікті білдіретін құс
Қыран бүркіт
4. Мемлекеттік Елтаңбада бейнеленген жануар
Қанатты пырақ
5. Қазақстан Республикасының жаңа Гимні алғаш рет қандай жиында орындалды
Ел президентін ұлықтау рәсімінде
1 – жүргізуші: 2 - айналым. Сырлы суреттер. Бұл бөлімде алдарыңызға берілген кескіндерді құрастыру керек.
2 – жүргізуші: 3 – айналым. Капитандар сайысы. Бұл бөлімде топ басшыларына тапсырма беріледі. Тапсырма мынадай:
1. Мемлекеттік Тудағы көк түс қандай мағына білдіреді?( Көгiлдiр түс Қазақстан халқының жаңа мемлекеттiлiкке ұмтылған ниет - тiлегiнiң тазалығын, асқақтығын көрсетедi)
2. Мемлекеттік Туда бейнеленген күннің, қыран құстың мағынасын түсіндіріңдер? (Нұрға малынған алтын күн тыныштық пен байлықты бейнелейдi. Күн — қозғалыс, даму, өсiп - өркендеудiң және өмiрдiң белгiсi. Күн — уақыт, замана бейнесi. Қанатын жайған қыран құс — бар нәрсенiң бастауындай, билiк, айбындылық бейнесi. Ұлан - байтақ кеңiстiкте қалықтаған қыран ҚР - ның еркiндiк сүйгiш асқақ рухын, қазақ халқының жан - дүниесiнiң кеңдiгiн паш етедi.)
3. Мемлекетік Елтаңбадан орын тапқан Шаңырақтың мағынасын түсіндіріңдер?( Шаңырақ — мемлекеттiң түп - негiзi — отбасының бейнесi. Шаңырақ — Күн шеңберi. Айналған Күн шеңберiнiң қозғалыстағы суретi iспеттi, Шаңырақ — киiз үйдiң күмбезi көшпелi түркiлер үшiн үйдiң, ошақтың, отбасының бейнесi)
4. Мемлекеттік елтаңбада бейнелеген қанатты пырақ қандай мағына білдіреді?( Қанатты тұлпар — қазақ поэзиясындағы кең тараған бейне. Ол ұшқыр арманның, самғаған таңғажайып жасампаздық қиялдың, талмас талаптың, асыл мұраттың, жақсылыққа құштарлықтың кейпi. Қанатты тұлпар Уақыт пен Кеңiстiктi бiрiктiредi. Ол өлмес өмiрдiң бейнесi.)
1 – жүргізуші: 4 – айналым. Адасқан әріптер Әр ойыншыға екі әріп тиесілі, сұраққа жылдам жауап беру керек, әр дұрыс жауап 1 ұпай
1 - топ:
О Л Ы Б А С А Р
1 - топтың сұрағы:
1. Нанды баспа обал болады
2. Бала тілі бал
3. Ақыл жастан, Асыл тастан
2 - топ:
А Р А Ж Т Қ Ы Л
4. Бері тарса өгіз өледі
Әрі тартса арба сынады
5. Көмекке келу асар салу
6. Өзін - өзі тану пәні сабағының авторы Сара
2 – жүргізуші:
2 - топтың сұрақтары:
1. Ақыл көпке жеткізер
Өнер көкке жеткізер
2. Ескі жара аузын тырнады
3. Біреуге жала жаппа
4. Үлкен кісі немесе атаны кім дейді қарт
5. Көмірдің түсі қара
6. Астана әсем қала
1 – жүргізуші: 5 – айналым. Ән жұмбақ
1. Атамекен
2. Арыс жағасында
3. Кешікпей келем деп ең
4. 16 қыз
2 – жүргізуші: 6 – айналым. Жүзден жүйрік. Бұл айналымда әр
топ өз сыныбын айқындайтын белгінің суретін салу керек.
Сайыс жеңімпаздарын марапаттау.
Оқушылардың мемлекеттік рәміздерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу- патриоттық тәрбие берудің бастапқы қадамы
Жастар құқығын қорғауға бағытталған жастар саясаты
Балабақшадағы патриоттық тәрбие
Мемлекеттік символдардың жасалуы:тарихы, мазмұны, мәні
Музыка пәнінде заманауи технологияларды пайдаланып оқыту
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың әдістемесі ІІ бөлім
Өлке тарихын оқытудағы инновациялық стратегиялар және патриотизмге тәрбиелеу мәселелері
Оқушыларға патриоттық тәрбие берудің негізі
Мектептен тыс тәрбие жұмыстары
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың жолдары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)