Тәрбие басы
Сабақтың мақсаты:
оқушыларды кішіпейілділікке, үлкендерді сыйлауға, көмектесуге үйрету, жақсы қасиеттерді бойына сіңіре отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын таным белсенділігін арттыру, оқушыларды әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: мақал - мәтелдер, нақыл сөздер, интерактивті тақта, шар, гүлдер.
Сабақтың барысы:
Шаттық шеңбері
Кіріспе:
Әсемпаз болма әрнеге,
Өнерпаз болсаң арқалан.
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тап та бар қалан, - деп Абай атамыз айтқандай кішіге мейірімді, досына қайырымды, еңбексүйгіш, шыншыл да қамқор болсаң өсе келе, ата - анаңның, Отаныңның мақтанышы боласың.
Ребус шешу
Әдептілік – тәрбие бастауы
Бүгінгі тәрбие сағатымыз әдептілік жайлы болмақ. Адам болатын бала барлық жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез, жаман әдеттерден аулақ болуға тырысу керек.
Әдептілік сөзіне Ассоциация құру
Ойын Жалғастыр
Не істеуге болмайды? Мұғалім бастапқы сөзін айтады, оқушы ойланып жалғастырып айтуы керек.
- Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.)
- Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.)
- Құстарды...........................(атуға болмайды.)
- Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.)
- Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.)
- Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)
Не істеу керек?
- Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.)
- Үлкеннің тілін...................(алу керек..)
- Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.)
- Кішілерді..............................(қамқор болу керек.)
- Оқу құралдарын.................. (күтіп ұстау керек.)
- Тәртіпті -----------------(болу керек)
Еркін жазу әдісі
1 - топ. Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені.
2 - топ. Үлкенге құрмет – кішіге ізет.
3 - топ. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.
Жағдаят шешу (сахналық көрініс)
1 - топ: Мектеп дәлізіндегі әдептілік
2 - топ: Сынып ішіндегі әдептілік
3 - топ: Мәдени – көпшілік орындағы әдептілік.
Ән: Бала тілегі
Мақал - мәтелдің жалғасын табу
Бала тәрбиесі-------------------------арлы бала.
Адам----------------------------------- тіл.
Тәрбие басы------------------------- өзгеден сый дәметпе.
Әдеп басы---------------------------- алғыс орады.
Өзіңді - өзің сыйламасаң -----------тағалы атпен тең.
Жақсылық еккен кіші --------------сені сыйлайды.
Үлкенді сен сыйласаң --------------тәртіппен өскен тал артық.
Тәрбиелі адам ----------------------тал бесік.
Әдепсіз өскен адамнан ------------әдебімен көрікті.
Әдепті бала-------------------------- бесіктен.
Тәрбие ісінде жаңа технологияны пайдалану
Үздіксіз білім беру процесіндегі экологиялық тәрбие сабақтастығының мазмұндық сипаты
Тірек-қимыл жүйесі, жас ерекшелігі. Баланың аяқ-киіміне, жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар
Ахмед Иүгінеки
Ұлы педагог өсиетіне сипаттама
Оқушының өмірі мен әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Педагогика ғылымының құрылымы, оның басқа ғылымдар мен байланысы
Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғатпен таныстыру әдістерінің жалпы сипаттамасы
Иүгінеки Ахмед
Қазақ-салт дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу туралы ақпарат
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
XX ғасыр басында алаш зиялыларын
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері