Суреттерді талдау

Рудный қалалық әкімдігінің №18 орта мектебі КММ
Досымбетова Гүлсім Тұрдыбекқызы

Ортаңғы Балбұлақ тобы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Кіші сала: Экология негіздері
Тақырыбы: Мамандықтың бәрі қажет, мамандықтың бәрі керек
Мақсаты: Үлкендердің еңбегі туралы түсініктерін кеңейту, құрметтеуге, бағалауға үйрету. Сүрет бойынша Мен кім боламын? әңгіме құрастыру. Еңбекке деген құштарлығын ояту.
Қостілділік құрамы: Тәрбиеші - воспитатель, дәрігер - врач, аспазшы - поварь, ұста - мастер, мұғалім - Учитель, ғарышкер - косманавть
Көрнекіліктер: Мамандықтар жайында суреттер, сюжетті - ролдік ойын алаңы.
Әдіс - тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ - жауап, ойын.

Дәлелдеп – талаптану
Балалар, таңертең ұйқыдан оянғанда, далаға шыққанда нені көресіңдер? Күннің нұрын көргенде көңіл - күйлерің қандай болады.
Қуан шаттан, алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

Ұйымдастырушылық ізденіс - Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктемде неше ай бар?
- Көктем айларын кім маған
атап береді?
- Көктемде далада қандай өзгерістер болады?
Жарайсыңдар балалар
Дұрыс айтасыңдар?
Біздің бүгінгі өтетін сабағымыздың не екенін мен жұмбақтап айтқым кеп отыр мен қазір өлең жолдарын оқимын, ал сендер сол жолдарға қарап қандай сабақ екенін табасыңдар.
Аяқ киімді... жөндейді. (етікші)
Ұшақты... жүргізеді. (ұшқыш)
Өлеңді... жазады. (ақын)
Тамақты... дайындалады. (аспазшы)
Ауруды... емдейді.(Дәрігер)
Өртті... сөндіреді.( өрт сөндіргіш)
Балаларды... оқытады.( Мұғалім)
Иә балалар сендер дұрыс айтасыңдар біз бүгін мамандықтар жайында сабақ өтетін боламыз.
- Қане балалар сендер қандай
- Маман иесін білесіңдер?
- бәріміз бірге тақтадағы суреттерді
Қандай маман иелері екенін атап өтейік.
- Қалай ойлайсыңдар осылардың барлығы біздің өмірімізге қажет пе?
Есік қағылады бізге балалар қонақтар келген сияқты ашып көреміз бе?
Балалар бізге мамандық иелер келген екен.
Мамандар сөйлейді....
Балалар келген маман иелеріне тақпақ айтып береді.
Әкем менің дәрігер
Шешем менің аспазшы
Ағам менің етікші
Жеңгем менің суретші
Атам менің ол ұста
Бәрі - бәрі жұмыста.
Дидактикалық ойын:
Заттарды ажырат .

Ойындар. Мамандықтың бәрі
жақсы .
Балалар сюжетті рөлдік ойын ретінде, әр маман салаларының атқаратын қызметтері жайында танысады. Өздерін сол маман иесі орнына қояды. Сөйтіп, өздері рольдерге еніп ойындарды ойнайды. Балаларды ойын барысында рольдерін ауыстырып отыру.

Сергіту сәті:
Іш ауырса, тіс ауырса
Мамам дәрі береді,
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.

Ойын: Құрастыру
Суреттерді жапсыру.
Маман иелері бар суретті екі топқа бөліп, ойын ойнату.
Енді осы құрастырған суреттерді жапсырып шығайық.
Балаларды мадақтау.

Балалар суреттегі тұлғалардың жұмыстарын талдайды.
Суреттерді талдау.
Балалардан сен кім боласың?
Атты сұрақ - жауап жүргізу.

- Балалар сендер қандай маман иелер болсаңдар да, ол мамандықтың бәрі қажет, бәрі жақсы екенін ұмытпаңдар,
Өздеріне мамандық таңдауда, қателеспеу керек. Өз армандарыңа жетіңдер.



Ұқсас жұмыстар

Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Деректерді қашықтан зондтау арқылы өңдеу
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық қызметін қалыптастыру және дамыту
Ешкіөлмес тауларындағы петроглифтер
Adobe Photoshop бағдарламасының құрылу тарихы
Графикалық бейне түріндегі суреттерді салуға және оларды өңдеуге арналған арнайы бағыттағы программа
Жетыбай кен орны
Олигофренияның топтастырылуы
Суретті үлкейту алгоритмдеріне шолу
Мәтінді оптикалық тану
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Қоғамның дебиторлық берешегін талдау туралы