Біз Нотр - Дамдеп аталын шіркеуге бардық, біз Луврда Мона Лизаның суретін көрдік және Эйфель мұнарасына шықтық

Сабақтың тақырыбы: “The sea was so rough”
Сабақтың мақсаты:
- Кэйттің хатымен танысып, өз бетінше түсінеді;
- Мәтінді оқып, сөздік қоры артады;
- Жүйелі жауап беруге және табандылыққа тәрбиеленеді;
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылардың саяхат тақырыбында сөздік қоры артады;
2. Сыни ойлауды дамытады;
3. Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: АКТ, СТО стратегиялары, Мәнерлеп оқу, Өкіл тәсілі, Мозайка, Диалогтік оқыту, Сәйкестендіру, ТВ шоу әдісі.
Дерек көздері: 7 сыныбына арналған оқулық, мультимедиялық жабдықтар, сілтеме.
Пән аралық байланыс: география
Сабақтың жоспары:
Уақыты Сабақты ұйымдастыру формасы Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
1 мин Ұйымдастыру формасы Амандасу
Сәлемдесіп болғаннан соң сынып назары сабаққа ауады
2 мин Топқа бөлу Атомдар мен молекулалар әдісі Жаңа әдіс ережесімен танысқаннан соң сол бойынша сынып 3шағын топтарға бөлінеді
6 мин Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген тапсырма “Kate’s letter” exercise4 at page150 Өкіл әдісі арқылы әр шағын топ өздерінше аудармаларымен бөліседі. Мәтін бірге аударылады
Кэйт хатының аудармасы:
Алдындағы хатыңа рахмет. Сенің мектебің және мектеп формаң туралы есту қызық болды. Біздікіне қарағанда жақсырақ сияқты.
Оқу жылы аяқталып қалды, құдайға шүкір! Өткен демалыс күндері біздің сынып Миссис Уайтпен бірге Парижге бардық. Алдымен кемемен Доверге бардық, кейін Парижге дейін поездбен бардық. Біз шулы шағын қонақ үйде жаттық. (Вокзалдың қасындағы) Және таңғы асқа тек рулет пен кофе іштік.
Біз көп жерлерді араладық. Біз Нотр - Дамдеп аталын шіркеуге бардық, біз Луврда Мона Лизаның суретін көрдік және Эйфель мұнарасына шықтық. Оның жоғарысында жел болғаны соншалық мен шарфымды ұшырып алдым. Оның биік болғандығы соншалық жоғарысынан төменге қарағанда жүрегің айниды.
Доверге кемемен қайтып келе жатқанда теңіздің тулағаны соншалық көбіміз ауырдық. Бірақ Сью екеумізде бәрі дұрыс болды, өйткені біз палубада болдық. Біздің қарнымыздың ашқаны соншалық, біз екеуміз Люсиге алған барлық кішкентай шоколадты кекстерді жеп қойдық.
Шын көңілмен, Кэйт
8 мин Негізгі бөлім Exercise5 at page151 Кэйттің хатына сай жауаптарды оқи отыра сұрақтар құрастыру

Мозайка әдісі арқылы әр шағын топ мүшелеріне тапсырма бөлініп беріледі. Құрастырылған сұрақ алдымен топта тексеріліп, кейін ұжымда ауызша айтылады
Kate: We went to Paris last weekend on a school trip.
You: Did you have a good time?
Kate: Yes, we had a lovely time.
You: How did you get there?
Kate: By ferry from Dover and then by train to Paris.
You: Where did you stay?
Kate: In a small hotel.
You: Was it comfortable?
Kate: Not too bad, but I didn’t like the breakfast.
You: Did you a lot of sightseeing?
Kate: Yes, we saw Notre - Damme, the Louvre and the Eiffel Tower.
You: Did you buy any present?
Kate: Yes, I bought some chocolate cakes for Lucy but I was so hungry I ate them!
You: How was your trip back to Dover by sea?
Kate: It was so rough that lots of us were sick.
You: Did you sick too?
Kate: No, Sue and I weren’t sick because we stayed up on deck.
2 мин Сабақты бекіту Оқушылар Есіңе сақта берілген сөйлемді аударады
She started to cry because she was so upset. – Ол жылап бастады өйткені ол сондай ренжулі болды.
She was so upset that she started to cry.- Оның ренжулі болғаны соншалық, ол жылап бастады.
3 мин Сергіту сәті “The lion sleeps tonight”
Сілтеме:
http: www. youtube. com watch? v=wQykB2 - CGu0

10 мин Жазбаша тапсырма Exercise7 at page 151 Сөйлемдерді мағынасына сай толықтырып, сәйкестендіру
1. hungry…
2. angry…
3. thirsty …
4. tired …
5. pleased …
6. upset … started to cry.
went straight to bed.
drank a litre of water.
ate three Big Macs.
slammed the door.
gave a kiss.
Example: I was so hungry that I ate three Big Macs.
10 мин Топтық жұмыс Exercise9 at page152 ТВ шоу әдісі арқылы сұраққа жауап беруге дайын оқушы мен интервьюер арасындағы диалог • Where\when did you go?
• How did you go there?
• What did you see?
• What was the weather like?
• What was the food like?
• What were your good|bad impressions about it?
2 мин Сабақты бағалау Бағалау өзін - өзі бағалау мақсатында Басбармақ әдісі арқылы жүзеге асырылады
1 мин Үйге тапсырма Exercise6 at page151 Сөйлемдерді аяқтау
Exercise6 at page151
a. It was so windy at the top of the Eiffel Tower that Kate lost her scarf.
b. The Eiffel Tower is so high that when you look down you feel giddy.
c. The sea was so rough that lots of us were sick.
d. Kate and Sue were so hungry that they ate all the little chocolate cakes which were a present for Lucy.



Ұқсас жұмыстар

Әлемдік деңгейде мойындалған туындылар
Леонардо да Винчи жайында
Готика өнері
Мемлекеттік туристік органдар
Қарқаралы қаласының физикалық - географиялық сипаттамасы
Ежелгі Қытай мәдениеті
Қайта өрлеу мәдениеті
Орта ғасырлар мәдениеті
Алтын пропорция кесіндісінің құрылу шкаласы
Алтын қима пропорциясы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қашықтықтан оқыту
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету