Сабақ 2 - сабақСілтеме

Сабақ 2 - сабақ
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау
Жалпы мақсаттар: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгеру, өзгенің пікірін сыйлауға дағдылану.
Оқыту нәтижелері: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы түсінік қалыптастырады, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгереді, өзгенің пікірін сыйлауға дағдыланады.
Көрнекіліктер: Плакаттар, интербелсенді тақта, карточкалар
Дереккөздер: Оқулық, Блум таксономиясы, Білімділер сайты
Сабақ барысы: Уақыты Әдіс - тәсілдер Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті Бағалау (формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері:
1 - кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру 1 мин Үлкенге де сіз...
Мұғалім ынталандыру мақсатында оқушыларға ұран айтқызады Оқушылар хормен:
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Құрметпенен бәріне
Бас иеміз біз!
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; 3 мин
Конверттегі сұрақ
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беріледі:
1 - топ:
1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?
2. Натурал сандарға қандай амалдар қолдануды білеміз?
2 - топ:
1. Санды өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
2. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
3 - топ:
1. Қосу амалының қандай қасиеттерін білеміз?
2. Дәреже негізі деген не?

Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
М. Ломоносов атындағы орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Чүкүева Бақытжан Қазезқызы



Ұқсас жұмыстар

Сабақ типі
Физика. Қозғалыс заңдары
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Педагогикалық зерттеу практикасы бойынша есеп ( 7M02305 Қазақ филологиясы )
Жаңартылған бағдарламаларда оқыту мақсаттарын жүйелеу
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Балалардың музыкалық аспаптарына сипаттама
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Есептеу құрылғылары және машиналар
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
1922—1924 жж. Ақша реформалары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
2005 жыл ішінде геологияның даму қорытындысы
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі