Реттік сан есімдерді сөйлемде дұрыс қолдану, жұрнақтарын дұрыс жалғай білу
Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы,
Үлкен Нарын ауылдық лицейі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Касанова Сауле Кайролдақызы
Қазақ тілі
Тақырыбы: Спорт түрлерін үйреткен реттік сан есімдер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру 2 минут
1. Амандасу
2. Психологиялық жағдай жасау
3. Бағалау парақтарын ұсыну
Ой қозғау сатысы 5 минут
1. Видеофильмді көрсетеді
2. Сабақтың мақсатын бірге қоямыз
3. Өмірде, спортта реттік сан есімді қолданамыз ба?
Грамматиканы қайталау 14 минут
Мақсаты: Реттік сан есімдерді сөйлемде дұрыс қолдану, жұрнақтарын дұрыс жалғай білу.
Сөздік жұмысты ұйымдастыру 3 минут
(карточкалар тарату)
Оқушыларды тақта алдына шақыру14 минут
(мұғалім мен озат оқушы жұптардың жауаптарын тыңдайды)
Мақсаты: әр спорт түрі бойынша реттік сан есімдерін қолданып, жеңіл және қиын сұрақтар қоя білу дағдыларын қалыптастыру.
Рефлексия
3 минут
- Өмірде, спортта реттік сан есімді қолданамыз ба?
Бағалау 2 минут
Мұғалім оқушыларды бағалайды
Үй тапсырмасын беру 2 минут
Сын есімді жеке сөз табы ретінде қарастырған ғалымдардың көзқарастары мен пікірлері
Ұлттық тіл білімі қалыптаса бастаған кезеңдегі сын есімнің танылуы
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Ескерткіштер тіліндегі сапалық сын есімдер
МОДИФИКАЦИЯЛЫҚ ЖҰРНАҚТАРДЫҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ӘЛЕУЕТІ
Зерттеудің практикалық мәні
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
Сын есімді оқыту барысында оқушыларға ұлттық тәрбие беру
Сын есімнің семантикалық және граматиқалық сипаты
Сан есімге сипаттама
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
GRAPH кітапханасын қолдану
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау