Оқушыларды туған өлкенің тарихында елеулі орын алған оқиғалармен, тарихи тұлғалармен таныстыру

Туған өлкенің тарихи жерлері

Авторы: Малгаждарова Жанар Амангазиевна.
Мектебі: Өскемен қаласы, №42-ші орта мектеп.
Санаты: Екінші.
Білімі: Жоғары.

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды туған өлкенің тарихында елеулі орын алған оқиғалармен, тарихи тұлғалармен таныстыру.
2. Оқушылардың дүниетанымдарын, таным қабілеттерін дамыту. Коммуникативтік және мәселені шешу құзіреттіліктерін қалыптастыру.
3. Туған жердің тарихын біле отырып, оған үлес қосқан еліңнің, жеріңнің елеулі тұлғаларын құрметтеуге, оң істерін жалғастыруға тәрбиелеу.

Файл: Word документі және презентация түрінде.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан тарихы курсының тәрбиелік мәні
Туған өлкенің тарихы
Биология және экология пәндерін оқытуда жергілікті жер материалдарын пайдалану
Бастауыш сыныпта дүниетану пәнінде өлкетану материалдарын оқыту. Мектеп өлкетануының тарихы
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудің ғылыми теориялық негіздері
Өлкетану деректерін жинақтау
Өлкетану жұмыстарының география сабағында пайдаланудың тиімділігі
Тарихи өлкетану курсының жұмыс бағдарламасы.
Мектепте жүргізетін сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмыстарының түрлері, формалары және оның тәрбиелік мәні
Мектеп музейін ұйымдастыру және оның кейбір мәселелері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу