Оқушыларға Ұлыбритания мемлекеті жайлы дәйекті мағлұматтар беру

Сабақтың тақырыбы: Ұлыбритания. Мемлекеттік құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Мақсаты: Оқушыларға Ұлыбритания мемлекеті жайлы дәйекті мағлұматтар беру.
Міндеттері: Баспасөз, қосымша мәліметтермен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Картамен, статикалық материалдармен сипаттай білу
ҰБТ-ға қажетті мәліметтерді жинақтау.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдтар, атлас, географиялық әдебиеттер, бағалау парақтары.
Сабақтың түрі: Үш өлшемді әдістемелік жүйе технологиясы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасы.
Жаңа сабақ құрылымы:
I - кезең
Білу теориясы
Түсіну теориясы
II - кезең
Қолдану
Талдау
III - кезең
Жинақтау
Баға беру
Үй тапсырмасы Көпір
Германия мемлекетінің геосаяси жағдайының тиімділігі неде
Аумағы бойынша Батыс Еуропада нешінші орында
Аса маңызды өнеркәсіп орталықтарын ата
Германия Федеративті Республикасының анықтамасы
Неше палатадан тұрады, қалай аталады
Табиғи ресурстарын ата
Машина жасау саласындағы кәсіпорындар
Қандай сала бойынша Германия әлемде әйгілі
Ауыл шаруашылығында қай сала жақсы дамыған
Ел тұрғындарының басты көлік түрі
Көлік кешенінің қай түрлері басым
Ірі порттарын атаңыз
Автомобиль астанасы деп қай қаланы айтады.
Тас көмірдің негізгі алаптары
Халқы жөнінен нешінші орында
Ұлттық құрамы қалай сипатталады.
Өнеркәсіптің дамуының негізгі белгілері
Өсімдік шаруашылығындағы басты дақылдар
Қазақстан мен Германия мемлекетінің экономикалық байланысы
Жаңа сабақ, Мақсат, міндерін таныстыру.
Оқушыларға мәтінмен танысуға 6 мин беріледі. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар:
Білу кезеңі:
Ұлыбритания мемлекеті қандай халықаралық ұйымдарға мүше
Елдің экономикалық географиялық жағдайының ерекшелігі
Мемлекет қандай провинциялардан тұрады
Королева резиденциясы қалай аталады
Ұлыбританияның басты саяси партиялары
Биік нүктесі қалай аталады
Жер бедерінде қандай ерекшелік бар
Негізгі көмір өндіру алаптарын ата
Халқы қанша
Мемлекеттің анықтамасы қалай сипатталады
Ежелгі ұлт атауы қалай
Ұлыбританияның табиғат ресурсы қалай ерекшеленеді
Халықтың орташа тығыздығы қанша
Ірі қалалары
Ұлттық құрамы қалай сипатталады
Ұлыбритания қандай спорт түрлерінің отаны
Тілдік құрамы
Ұлыбритания қандай климаттық белдеуді қамтиды
Түсіну теориясы:
Біріккен Корольдік деген атына қарамастан Ұлыбритания федерациялы емес, унитарлы мемлекет неге, неліктен
Не себептен Ұлыбритания деп аталады
Қолдану теориясы:
1 Картамен жұмыс, Глазго, Манчестер, Оксфорд қалаларының координатасын анықтау.
2 Германия мен Ұлыбритания мемлекеттерінің ЭГЖ ын салыстыра отырып сипаттау.
Талдау теориясы:
1 Мына көмір алаптарының қайсысы Ұлыбританияға жатпайтынын анықтаңыз:
Шотландия алабы
Рур алабы
Иорокшир алабы
Оңт. Уэльс алабы
2 Мына қалаларды байланыстыратын қандай сала. Мемлекеттерге жіктеңіз
қала мемлекет
Кембридж Жапония
Цель де Франс АҚШ
Цукуба Ұлыбритания

3 ҰБТ де география таңдаған оқушыларға тапсырмалар беріледі.
Жинақтау:
Туристік анықтама құрастыру.
V Бағалау парағындағы ұпай сандарын есептеу.
VI Үйге тапсырма Ұлыбритания. Кескін картаға ЭГЖ түсіру, қосымша мәліметпен жұмыс.



Ұқсас жұмыстар

Мектептегі оқушылар ұйымы арқылы ұлттық тәрбие берудің педагогикалық шарттары жайлы
Қазақстан, Ұлыбритания және Канада елдерінде жалпы білім беретін мектепте жаратылыстану пәнін оқыту ерекшеліктері (салыстырмалы сипатта)
Оқушылар ұйымы арқылы ұлттық тәрбие берудің жаңа моделі
Британдық неоконсервативтік әлеуметтік модельдің қалыптасуы мен дамуы. М. Тэтчердің консервативтік үкіметі және жүргізген реформалары
Қазақ әдебиетін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясы
1990 ЖЫЛДАРДАҒЫ ЕУРОПАДАҒЫ ГЕОСАЯСИ ЖАҒДАЙДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
Мемлекеттің ақпараттық саясат имиджі
Чехия мемлекетінің туризмы
Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы
Екінші дүниежүзілік соғыс басындағы еңес-ағылшын қатынастары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ақ Орда мемлекеті
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы