Презентация Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жалпы мақсаты Мұғалімдерге түрлі бағалау тәсілдерін анықтауға көмектесіп, өздерінің оқыту тәжірибесін жақсартуға бағыттау
Тақырып: Оқытудағы критериалды бағалау
Сілтеме 1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Презентация Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жалпы мақсаты Мұғалімдерге түрлі бағалау тәсілдерін анықтауға көмектесіп, өздерінің оқыту тәжірибесін жақсартуға бағыттау.
Күтілетін нәтижесі 1. Тапсырмалар арқылы критериалды бағалаудың маңыздылығын меңгереді.
2. Өзін – өзі бағалау, жұптық бағалау, топтарды бағалау – бағалаудың түрлерімен таныса алады. 3.
Түйінді идея Мұғалімдердің оқыту үшін бағалаудағы табыс критерийлары арқылы оқудың одан әрі сапасын көтеру.
Ресурстар Интерактивті тақта, А4 қағаздары, түрлі – түсті маркер, бейнебаян.
Оқыту әдістері АКТ, жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, рефлексия, бағалау.
Коучингтің өтілу кезеңдері
Психологиялық ахуал 2 мин
Тренинг Менің әріптесім
Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Біреуі бір адам тастап келесі әріптесінің жақсы қасиетін айтады.
Топқа бөліну 2 мин Өз затыңды тап Коуч мұғалімдердің бір затын алып пакетке салып араластырады да, 3 топқа тең бөліп қояды. Мұғалімдер өз заттары тұрған партаға отырып, 3 топқа бөлінеді
Миға шабуыл 10 мин Алманы сипатта
І. Оқу үрдісінде бағалау керек пе? Не үшін керек?
ІІ. Сіз сабақта бағалаудың қандай түрін қолданасыз?
ІІІ. Сіз сабақта нені бағалайсыз?
- Бағалау деген не? Алманың түрін, түсін, сапасын сипаттайды
Мұғалімдер сұраққа жауап береді.
Коучинг тақырыбын шығарып алады.
Жеке, жұппен, топта талқылап ортаға шығып постер қорғайды. Ортақ ереже шығарады.
Теориялық материал 5 мин Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі туралы презентация жасау Сұрақ – жауап арқылы түсінеді
Жеке жұмыс 5 мин Өз еркімен сурет салуды тапсырады Өздері еркімен кез – келген сурет салады
Бағалау 3 мин Салған суреттері бойынша өзін – өзі бағалау, бірін – бірі бағалау, топтарды бағалау тапсырылады. 1. Өзін – өзі
2. Көршілерін
3. Топтар алмасып бағалайды
Критерий бойынша бағалау 3 мин Салған суреттерін критерийлер арқылы бағалау талап етіледі. Дайын критерийлер арқылы өзін - өзі, бірін – бірі топты бағалайды.
Сергіту сәті 5 мин Ұлттық билер Әр ұлттың ұлттық билерін билейді.
Бейнебаян 10 мин Дубайдағы Биші су бұрқақ - осы көрініс сіздерге қалай әсер етті? - Өзің қалай бағалар едің Бейнебаянды көру арқылы алған әсерлері туралы шағын эссе жазады. Ыстық орындықта оқиды
Қорытынды 5 мин 6 қалпақ әдісі арқылы коучингті қорытындылау Ақ қалпақ – ақпараттар, цифрлар, нақты деректер
Сары – сенімділік
Жасыл – жаңалық
Қара – теріс жақтар
Қызыл – эмоциялық сезім
Көк – қорытынды идея
Бағалау 5 мин Екі жұлдыз, бір ұсыныс Топ мүшелері бірін – бірі бағалайды
Рефлексия 5 мин Ыстық орындық әдісі Әр топтан 1 мұғалім ыстық орындықта отырып бүгінгі коучингтің сәтті, сәтсіз жақтарын айтады.
Оқудың оқытудың мақсаттарын айқындау
Қалыптастырушы бағалау әдістемесін әзірлеу
Оқушылардың оқу жетістіктерін сапалы бағалау
Формативті бағалаудың әдістері
Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістігін бағалау әдістемесін теориялық зерттеу
Lesson Study - дің теориялық аспектілері
Критериалды бағалау технологиясы
Окыту сапасын бағалау объектілері
Оқытуды сыныпта даралау технологиясы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану