Қарағанды қаласы, 6 жалпы білім беретін орта мектебіМұғалім

Қарағанды қаласы,
№6 жалпы білім беретін орта мектебі
Мұғалім: Ахметова Гульмира Махметовна
Математика
Сынып: 2

Тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік заңын пайдалану жолдары
Мақсаты: Көбейтудің үлестірімділік заңын пайдалану жолдарын пысықтау, берілген кесіндінің ұзындығын өрнектердің көмегімен табуды меңгерту, қосудың, көбейтудің амалдарының қасиеттерін пысықтау, есептер шығарта ойлау қабілетін, білімін дамыту. Тазалыққа, үнемділікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: Геометриялық фигуралар (шаршы, кесінді).
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Ауызша диктант:

5 x 2 =
6 x 3 =
4: 2 =
14: 7 =
6 x 6 =
8 x 3 =
15: 3 =
45: 5 =
27: 3 =
6 x 4 =
8 x 5 =
24: 6 =

III. Тақырып. Мақсат.
1) Көбейтудің терімділік, үлестірімділік заңын қайталау
А) Тапсырма: 3, 3, 2 сандарын пайдаланып көбейтудің терімділік
қасиетін көрсет.

( З х З ) х 2 = 18
З х ( 3 х 2 ) = 18

Ә) Үлестірімділік қасиетін көрсет: 4 + 4 + 4 + 4
( 4 + 4 ) х 2 = 16
Кітаппен жумыс 106 бет.
Тақырып. Мақсат. № 1 тапсырманы орындау (әр турлі тәсілмен) тәсілді салыстыру
А) 3 + 3 + 3 + 3 = 12 см қосудың терімділік қасиеті
в) ( 3 + 3 ) х 2 = 12 см көбейтудің үлестірімділік қасиеті
Б) 3 х 4 = 12 см
Ең тиімдісі а) жағдайы
э) көбейтудің үлестірімділік заңы пайдаланылды

2 3 2 3
№ 2 Е Д - өздігінен

А) 2 + 3+ 2 + 3 =10 см
Ә) (2 +3) х 2 = 10 см - үлестірімділік
Б) 2 x 2 + 3 x 2 = 10 см
Ең тиімдісі Ә) ceбeбi онда 2 амал ғана қосындының мәнін тауып, оны 2 – ге көбейту
Басқа жағдайларда 3 амал орындау керек

№ 4 Қосудың қасиеттері: қосудың ауыстырымдылық қасиеті
қосудың терімділік қасиеті
Көбейту амалының қасиеттері: көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті
Терімдік қасиеті
Үлестірімділік қасиеті
Ұқсастығы: бәрінде амалдар орындалады
Бәрінде сандар
Мәні бірдей
Айырмашылығы: Үлестірімділк қасиетінде 2 амалмен шығаруға болады.
№ 4. Есептің шартын оқу, талдау, шығару

10км
Атпен 5 1км жаяу велосипед

1) 10: 2 = 5 км (атпен)
2) 10: 5 = 2 км (жаяу)
3) 5 + 2 - 7 км
4) 10 - 7 = 3 км (велосипед)
№ 5. тақта, дәптер. Бекіту.
С х 6 = 540                   540: а = 60                х : 6 = 90
С= 540 : 6                   а = 540 : 60                  х = 90 х 6
С = 90                         а = 9                         х = 540

90 х 6 = 540             540 : 90 - 60                    540 : 6 = 90
Үйге тапсырма: № 3, № 7, ойлан тап
Қорытынды
Бағалау, мадақтау



Ұқсас жұмыстар

Сəулет жəне құрылыс
Әлем қалаларына саяхат
Оңтүстік Балқаш маңы
Орталық Қазақстанның табиғат жағдайы
Қазақстанның экономикалық аудандары
Халықтың өмір сүру деңгейі
Әскери оқу орындары
Қазақстан халқының жыныстық жас құрылымы
Қазақстан моноқалаларының орналасу ерекшелігі және дамуы
Шағын қалалардың дамыту бағдарламасы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Азия өзендеріне жалпы сипаттама
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі