Ауызша жаттығулар

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жауабы 12 болатын қосудың кестелік жағдайын және азайтудың сәйкес жағдайларын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойындар ,өлең есептер арқылы ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа білгірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, өлең есеп.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап, ауызша жаттығулар, салыстыру.

Сабақтың жоспары:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.Ауызша жаттығулар:
Мысалдар құрастыр ойыны
Ұрылар мен кемпір ертегі өлең есеп.
Ш.Көркем жазу минуты
ІV.Жаңа матералды оқып үйрену.
1.жаңа сабақты түсіндіру
2.оқулықпен жұмыс
3.дәптермен жұмыс
V. Сергіту сәті
VI. Көршісін тап ойыны
VII.Өздік жұмысы
VIII. Сабақты бекіту
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Балаларды сабаққа дайындау,психологиялық дайындық.
(жақсы тілек тілеу)

Ал, кәнекей, балалар,
Бері қарай қарайық.
Қажет құрал, кітапты,
Алдымызға алайық.
Алаңдамай басқаға,
Сабаққа назар салайық.
Дұрыс есеп шешімін,
Мұқиятпен табайық.
ІІ.Ауызша жаттығулар: Мысалдар құрастыр ойыны
Интерактивті тақтада шарларға сандар жазылған, мысалы:

Оқушылар қосуға 2, азайтуға 2 өрнек құрастырады.
Ұрылар мен кемпір ертегі өлең есеп.

Ш.Көркем жазу минуты: 3 және 6 сандарын жазу
ІV . Жаңа матералды оқып үйрену.

-9 көк допқа неше қызыл доп қосылды?
-3
-Допты 10 –ға толтыру үшін алдымен неше доп қосамыз?
-1
9+1=10
-Енді неше доп қосу қажет?
-2
9+3=9+1+2=12
-Барлығы неш доп болды?
Осылайша азайту амалдары да көрнекіліктермен көрсетіліп, түсіндіріледі.
12-3=12-2-1=9
Оқулықпен жұмыс.
№2 тақтада мұғалім көмегімен орындату.

Слайдтан тиіннің суретін көрсету.
-Тиінде неше саңырауқұлақ бар?
-12
Слайдтан кірпі көрсету.

-Кірпіде неше саңырауқұлақ бар?
-7
-Тиінде кірпіге қарағанда неше саңырауқұлақ артық?
Есептің шартын құрастырып,шығару.
V.Сергіту сәті:
Қорбандаған аюдың,
Құлпынайы бар екен.
Теріп – теріп алайық,
Қалтамызға салайық
VI . Көршісін тап ойыны. Слайд
8-18 ге дейінгі сандарды табу
VII.Өздік жұмыс №3 жаттығуды өздік жұмыс ретінде ұсынуға болады.
VIII.Сабақты бекіту
1.бағалау
2.үйге тапсырма : 28 бет №7



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ДАМЫТА ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ АУЫЗША ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Ауызша жаттығулардың теориялық тұрғыдан негізделген жүйесін жасау
Математика сабағында ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру тарихы
Бастауыш мектепте оқушының есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру
Математиканы оқыту процесіндегі есептердің функциялары
Грамматикамен жұмыс істеудің психологиялық ерекшеліктері
БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА АМАЛДАРДЫ АУЫЗША ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Ауызша сөзге үйрету
Ауызша сөз түрлері
Шетел тілін оқытуда музыканың ролі және оны қолдану әдістері
Сілтеу жаттығулары.
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Шығармашылық жаттығуларға қатыс
Жүгіру жаттығулары
Тақырып Акробатикалық жаттығулар орындау
Дене тәрбиесі жаттығулары
Топтық динамикалық жаттығулар
Мәтін мазмұнын қысқаша ауызша мазмұндау
Дене жаттығуларының теориясы
Оқыту ауызша әдістері