Суретті қарап шығу режимі арқылы баспаға шығару
Сабақтың мақсаты: Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды. Үзіндіні көшіруді, жылжытуды, көбейтуді және жоюды орындау.
Күтілетін нәтиже: Үзіндіні көшіре, жылжыта, көбейте және жоя алады, үзінділерді белгілеу арқылы олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды біледі.
Сілтеме: Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған тапсырмалар
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, топпен жұмыс, оқуды бағалау,
оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану.
АКТ мүмкіндіктері: Слайдтар, электрондық оқулық, компьютерлер.
Мұғалімінің іс әрекеті: Оқушының іс әрекеті: Оқыту әдісі:
Ұйымдастыру
Оқушылар шеңбер құрып (сағат тілі бойынша) әр оқушы өз есімінің бірінші әрпі бойынша мінезінің бір қасиетін айтып, келесі оқушы бірінші оқушының атын, қасиетін, қайталай отырып, өзінің есімімен қасиетін қоса айтады.
Мысалы: Зере - зерек, Еркебұлан - еңбекқор, Бейбіт - білімді т. б.
Ынтымақтастық атмосферасы
Оқушыларды топқа бөлу
Карточкалар (жүзім, алма, жылқы, арыстан) арқылы оқушылар топқа бөлінеді Топқа бөлу
Суреттер бойынша оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын
1. Оқушылар суреттерге қарап өз білгендерін айтады
2. Өткен сабақта салып сақтаған суретін ашып, бір шумақ тақпақ жазып барып қайта сақтайды. Миға шабуыл
Интерактивті тақтадан Paint терезесінің элементтері көрсетіледі
Тақпақ
АКТ жұмыс
Жаңа тақырып: Кейбір кездерде салынған суреттердің немесе оның белгілі бөліктерін көбейтуге, қиып алуға және өлшемін өзгертуге, созуға, қисайтуға(көлденең) немесе тік (вертикаль) бағытта айналдыруға т. б. әрекеттерді орындауға тура келеді.
(Тақтада слайд арқылы ағаштың суретін және ағашта ілулі тұрған жүзім мен алманы көрсетемін де сұрақ қоюмын.)
Қайсысын қиып алу керек және қайсысын көшіру керек?
Жүзімді қиып алу керек, алманы көбейту керек.
Үзіндіні қиып алу әрекетін орындау үшін: Бөліп алу (Выделение) батырмасын таңдау, содан кейін алмасу буферінің көмегімен Түзету (Правка) менюінің Қиып алу (Вырезеть) командасы арқылы жүзімді қиып аламыз, үзінді бұрынғы орнында қалмайды.
Үзіндіні көшіру алу әрекетін орындау үшін: Бөліп алу (Выделение) батырманы таңдау, содан кейін алмасу буферінің көмегімен Түзету (Правка) менюінің Көшіру (Копировать) командасы арқылы алманың көшірмесін ала отырып көбейтеміз, үзінді бұрынғы орнында қалады және көбейеді. Перне арқылы көбейту Shift арқылы.
Үзіндіні бейнелеу немесе бұру.
Бейнелеу Бұру (Отразить Повернуть) командасының көмегімен үзіндіні тік, көлденең, 90, 180. 270 градусқа бұруға болады.
Үзіндіні еңкейту және созу.
Созу\еңкейту (Растянуть\наклонить) командасын таңдап, пайда болған диалогтық терезеде пернетақтадан горизонталь немесе вертикаль өрісіне қажетті градус санын енгізіп ОК батырмасын шерту.
Суретті қарап шығу режимі арқылы баспаға шығару.
Вид → Масштаб, Файл → Предварительный просмотр, Файл → Печатьм → ОК
АКТ, слайд, постер
Оқушыларға тапсырма беру
Сергіту сәті (слайдқа қарап оқушылар билейді)
Деңгейлік тапсырмалар
Деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратылады. Әр оқушы өз шамасы келетін деңгейлік тапсырманы орындайды.( Қиып алу, көшіру, бұру, созу, еңкейту командалары толық қамтылған тапсырмада )
Бұл тапсырма бойынша оқушылардың АКТ - ны меңгерулерін байқаймын
Деңгейлік тапсырма, АКТ, слайд
Жинақтау
Үзіндіні көшіру
Үзіндіні жылжыту
Үзіндіні бұру
Үзіндіні созу, еңкейту Құндылық спектрі
Бағалау
Әр топ келесі топты бағалайды
1 - 2 - 3 - 4 - 2 - 3 - 1
Өзара бағалау, рефлексия
Үйге тапсырма
MS Word бағдарламасын оқытудың әдістері
«Мәтіндік редакторды» оқыту әдістемесі
Paint графикалық редакторын іске қосу
Windows жүйесінің стандартты программалары жайында
Информатика бағдарлы курсында компьютерлік графика курсын оқыту бағдарламасы
Photoshop графиктік программасының арналуы (белгілеуі) мен мүмкіншілігі
Диаграммаға тақырып енгізу
Презентацияны шаблондар көмегімен құру
Мәтіндік программаның жұмыс терезесі
Wіndows жүйесінің cтандартты программалары туралы
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Кеден режимінің түрлері мен мәні
Қарапайым электр тізбегі
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Адамның шығу тегі