Оқушының себепсіз сабақ босатпауын қадағалау
Ата – аналармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты мен міндеттері
1. Тәрбиеге кешенді көзқарасты жүзеге асыруды мектеп пен отбасының өзара толық түсінушілігі мен келісілген іс – қимылын қамтамасыз ету.
2. Отбасы мен мектепке ата – аналардың тәрбиелеу белсенділігін барынша дамыту.
3. Әрбір отбасында балаларды жан - жақты дамытып тәрбиелеу үшін жағдайлар жасауға жәрдемдесу.
4. Балаларды еңбекке тәрбиелеп, денесін шынықтыруда ата – аналардың белсенділігін күшейтуде үнемі жәрдемдесу.
5. Сынып ұжымы дәстүрлерінің одан әрі дамытып, белсенділігінің өсуіне жәрдемдесу.
1. Бала тәрбиесінің негізі ата – анада жатқанын еске ұстау.
2. Мектеппен және білім беретін мекемелермен үнемі байланыста болу, баланы сабақтан қалдырмау.
3. Балалардың өмірі үшін, оқу үшін олардың рухани қауіпсіз дамуын, адамгершілік жағынан қалыптасуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
4. Баланы оқулықтармен басқа оқу құралдармен қамтамасыз етілуін қадағалау.
5. Мектепке сынып жетекшілермен мұғалімдерімен байланыс жасап оқушының оқулықтарымен қамтамасыз етілуін қадағалау.
6. Оқушы мектепке кешігіп қалмау үшін таңертең уақытында баланы үйден шығарып салу.
7. Жыл мезгілдерінің ауысуына байланысты киім-кешегін қадағалау.
8. Үйде баланың үй тапсырмасын орындауын тексеру.
9. Көше ережелерін сақтауды естеріне салып отыру.
10. Мектепке мәдени шараларды өткізуге, жөндеу жұмыстарына көмектесуге міндетті.
Сынып жетекшісіне ата – аналар жиналысын өткізуге ескертпе
1. Ата – аналар жиналысы туралы ата – аналарға алдын – ала хабарлау (оқушының күнделігіне жазып жіберу) ата – аналардың күнделікке қол қоюын тексеру. Ата – аналар жиналысқа қатыса алмайтындай жағдай болса, оқушылардан олардан қолхат әкелуін талап ету. Әрбір жиналысқа қатысуы мен оның мектепке, мұғалімге деген сыйластық қарым қатынастың белгісі.
2. Жаңа сынып жетекші сынып жиналысын оқушылардың ата – аналармен танысудан бастайды.
3. Ата – аналарды мектептің, сыныптың ұжымының осы оқу жылындағы мақсатымен, міндеттерімен таныстырады.
4. Ата – аналардың ұсыныстары, қосымша сұрақтар, міндеттер қою
5. Ата – аналарды бір оқу жылындағы негізгі жұмыстарымен және осы тоқсандағы жұмыс жоспарымен таныстыру.
6. Ата – аналарға мектептің жұмыс тәртібімен, тәрбие сағатының күнін хабарлау.
7. Ата – аналарды факультатив, акция үйірме жұмыстарымен таныстыру.
8. Ұйымдастыру мәселелерін шешу. Ертеңгілік ас, екінші аяқ киім ауыстыру, күнделіктерін толтыру, сынып қорын ұйымдастыру, құрамы 3 адамнан тұратын ата – аналар комитетін құру. Ашық есік күні, ата – аналар жиналысы туралы мәліметтер беру.
9. Жиналысқа келе алмаған ата – аналармен жеке кездесу ұйымдастыру
Ата – аналармен жұмыс түрлері
• Сабаққа келіп қатысу;
• Мұғалімдерден тікелей тапсырмалар алу;
• Жеке жұмыс дәптерін үнемі қадағалау;
• Оқушының себепсіз сабақ босатпауын қадағалау;
• Баланың үй тапсырмасын орындауын және сабаққа дайындығын қадағалау;
• Күнделік тексеріп, сол арқылы мұғаліммен байланыс жасап отыруы.
Шет тілінде сөйлеушілермен кездесулер мен талқылаулар
Тәрбие бағыттылығының ұжымдық идеясы
Білім беру сапасының мониторинг жүйелері
Мультипрограммалау әдістері
Оқушылардың білімділігінің педагогикалық диагностикалаудың әдістері мен құралдары
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттері
Мультипрограммалаудағы есептеу жүйелері
Оқу барысындағы диагностика жəне бақылау – қадағалау
Ағылшын тілі пәні бойынша оқу бағдарламасының орындалуына және пәннің оқытылу сапасына қорытынды сараптама
Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Оқушының ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру жолдары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Дәріс сабақтарының жоспары.