Үйге тапсырма. Оқыту әдістері

Атырау қаласы,
№11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп
Биология пәнінің мұғалімі Уразғалиева Мейрамгүл

Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
Сабақ тарықырыптары
1. Астық тұқымдастар (6 сынып)
2. Сүтқоректілер немесе аңдар класы (7 сынып)

Сабақ тақырыбы: Астық тұқымдастар (6 сынып)

Жалпы мақсат: Дара жарнақтылар класы, астық тұқымдас өсімдіктердің негізгі ерекшеліктері, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын анықтау.
Сілтеме: Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков Биология 7 - сынып
Оқыту нәтижесі: Астық тұқымдас өсімдіктердің негізгі ерекшеліктерін түсінуіне; ақпараттарды саралауға қабілетті сыни ойлауға; өзіндік дербес шешімдер қабылдай алуға; өз бетімен жұмыстарының нәтижесін білу; білім деңгейін бағалауға көмектеседі.
Сабақта қолданылатын материалдар: А4 парақтар, үлестірме мәтіндер, сызбанұсқалар, постерлер, желім, интерактивті тақта, слайдтар.
Оқыту әдістері: Оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдер, сыни ойлауды дамыту, АКТ, диалог

Психологиялық ахуал туғызу Амандасу
Топтастыру
Тапсырмалар: Оқыту барысындағы мұғалім әрекеті, жетелеуші сұрақтар
1 тапсырма
Сұрақ - жауап
Жеке жұмыс Өтілген тақырыптар бойынша интерактивті тақтадан сұрақтар беріледі:
1. Пияз тұқымдас өсімдіктерге тән қандай ортақ бергілерді атауға болады?
2. Пияз тұқымдастардың маңызы қандай?
3. Фитонцид деген не?
4. Інжуғүлдің ерекшелігі туралы не айтуға болады?

2 тапсырма
Мәтінмен жұмыс Астық тұқымдастар мәтіні таратылады. Оқушылармен талқыға тарта отырып, оқу мақсатын айқындайды

3 тапсырма
Белгілерді ата
Топтық жұмыс Берілген үлестірме парақтардан астық тұқымдастарға тән белгілерді табу:
- шөптекті өсімдік
- тіршілік формасы – ағаштар мен бұталар
- жапырақтары доға жүйкелі
- жапырақтары – қатар жүйкелі, жапырақтары күрделі
- жемісі - дәнек
- жемісі - тұқымша
- гүлшоғыры – себетгүл
- гүлшоғыры – сыпыртқыгүл, масақ
- гүлінің формуласы -- Гс 2 А3 Ж(1)
- гүлінің формуласы - Гс 3+3 А3+3 Ж1
- сабағы - бунақты сабансабақ
- гүлдері - тілшелі, түтікшелі
- гүлдері екі кейде үш түссіз жұқа қабыршақтан тұрады
- тамыр жүйесі – кіндік тамырлы
- тамыр жүйесі - шашақ тамырлы

4 тапсырма
Өсімдік гүлшоғыр Сызбанұсқа бойынша сәйкестігін табу

5 тапсырма
Шындық және жалған Сөйлемдердегі қатені (егер болса) түзетіңдер:
1. астық тұқымдастар қосжарнақтылар класына жатады
2. астық тұқымдастарда тамыр жүйесі – кіндік тамырлы.
3. құмай жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдік.
4. бидайдың жемісі – дәнекер
5. екпе күріштің дәнегінде 9 - 12 пайыз нәруыз болады.

6 тапсырма
Өсімдік – тұтас ағза Постермен жұмыс
Өсімдік мүшелерін құрастыру

Рефлексия Бағдаршам

Қорытындылау Алдын - ала талданып жазылған оқу мақсатына оралу, бағалау.
Үйге тапсырма § 32. Астық тұқымдастар
Ы. Жақаев, Ш. Берсиев туралы шағын мәнжазба жазу




Ұқсас жұмыстар

Компьютердің программалық жабдықтары
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Талдап оқыту әдістемесі
Биологиядан білімді қорытындылау
Оқу жұмысын ұйымдастыру нысандарының тарихы
Болашақ химия пәні мұғалімдерін дайындау кезінде кәсіби бағыт беріп оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
«Дарвинизм»
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ