Рахмет бөьектерім
Кабинет тақырыпқа байланысты безендірілді.
Мақсаты: Күз мезгілінің қырың – сырын жете меңгере білуге баулу. Табиғатты сүюге тәрбиелеу. Тілін, ойын дамыту.
Көрнекіліктер: суреттер, күз айлары, мәтел.
Ұйымдастыру.
Оқушылар музыкамен сыныпқа кіреді.
Оқушылар сыныпқа кіргенде не байқадыңдар?
Ой толғау.
- түрлі түсті жапырақ
- табиғат құбылыстары
- жасырынған сөздер
- суреттер
- мақал - мәтелдер
- болжамдар
Балалар тақтаға қараймыз, табиғат бұрышына зер саламыз.
Күз айларын атаңдар.
Қыркүйек
Қазан
Қараша
жасырын дыбыс табайық, қандай дыбыс?
Қатаң дауыссыз дыбыстан басталған.
Балалар қандай жапырақтар жасырынған.
- жасыл, қызғыш, сары.
Осыларға сай айларды апарып тапсырамыз.
1. Қыркүйек айында қандай мерекелер бар?
2. Қазан айында қандай мерекелер бар?
3. Қараша айында қандай мерекелер бар?
Мол азық - түлік, үстіне жеміс - жидек, арқалаған дорба (ішінде жақылдар, кітаптар т. б.) сыныпқа келді.
Бұл кім келген?
О – КҮЗ!
Ж: Дұрыс балалар! Бүгін біздің сыныпқа да, ел байлығын арттырған берекелі күз де келді.
ХОР: Қуандырып біздерді
Мерекелі күз келді
Кел, жемісті алтын күз,
Кемелденсін халқымыз.
АЛТЫН КҮЗ.
- Амансыңдар ма балалар!
Мен де асығып келдім. Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.
Балалар мен сендерге бос келген жоқпын, өзіммен бірге
ойындар, жұмбақтар, күзгі сыйлықтарды алып келдім.
Мұғалім: Рахмет, Алтын күз!
КҮЗ: Балалар көктемде салған дән, күзде көп егін болып жиналады.
Күздің ең бірінші байлығы не? (НАН)
ХОР: Ас атасы – нан.
Мұғалім сөзі.
Алтын күз! Біздің оқушылардың сізге арнаған тақпақ, өлең, билерін
тыңдап, тамашалап көріңіз.
(Алтын күзге орындық алып беріп отырғызамыз).
с е р г і т у с ә т і.
Қоюланып тағы бұлт
Жауды жаңбыр себелеп.
Жапырақты жамылып
Жата қалды көбелек.
1. Тақпақтар.
2. Өлеңдер хормен айтылады.
Мұғалім.
Шат көңілді балалар!
Шаршағанды білмейді.
Алтын күздің құрметіне
Жапырақтар биін билейді.
Жемістер - биі.
КҮЗ: Ал, енді балалар, міне қарандаршы, мен сендерге не алып келдім.
(жапырақтарды балаларға көрсетіп шығады).
Қазір осы жапырақтармен ойын ойнаймыз.
Кім шығады?
Төрт бала шығады. Ойын 3 рет қайталанады.
Кім тез, көп жинаған оқушыға сыйлығын береді.
КҮЗ: Рахмет! Рахмет бөьектерім!
Сендер мені қуанттыңдар. Күз туралы көп біледі екенсіңдер, көп
нәрсе үйрендіңіздер.
Мен сендерге ризамын.
Мұғалім: Рахмет, Алтын күз!
Ақтарды мырза күз,
Уылжыған жемісті.
Күзге бізде ризамыз.
Рахмет, Алтын күз!
Жиын - теріп болатын
Қамбаға астық толатын
Қызыл қырман дән толған
Қай мезгіл деп ойлайсың
Оқушылар: КҮЗ.
Осымен Алтын күз ертеңгілігі аяқталды.
Үйге тапсырма: Күз суретін салу.
Авторлық бағдарлама Сәлем мектеп – бұл мен
Сөз этикет бірліктерінің қолдану орны мен жұмсалу аясы
Ақпараттық Коммуникациялық Технологияның пайдасы мен зияны
Ақпараттық Коммуникациялық Технологияның пайдасы мен зияны туралы
Кеңес мүшелері
ҚЫЛМЫСТЫҚ СОТ ПРОЦЕСІ
Араб тілінде Ислам сөзі бойсұну, бағыну, мойындау мағынасын білдіреді
Delphi-дiң мүмкіндіктерін қолданып, азық-түлік автоматының жұмыс принципін бағдарламалау
Құранды түсіну
Ана - сарқылмайтын күш
Бәкеңе шын жүректен Мәшекең үшін атқарған ізгілікті ісіңізге рахмет
Рахмет сізге ұстазым
Абылай - Жәңгір ханның бесінші ұрпағы, Рахметтің досы
Рахмет сізге, Уиллард ханым
Түнгі ұйқыңызды төрт бөліп мәпелеп тәрбиелегеніңіз үшін рахмет айтамын анашым
Барлыѓына ±сыныстары шін рахмет айтыњыз
Менің жүрегіме рахмет
Бәрекелді балалар рахмет
Рахмет арулар
Балалар рахмет