Тақтадағы күн ұстаған қос балапанға назарларын аудару

Кел, ойнайық!
Пәнаралық жарыс.
Мақсаты: Өткен сабақтар бойынша алған білімдерін тиянақтау. Топта бірлесе жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Сабақтарда алған білімдерін пайдалана алады. Топ мүшелерімен бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.
Көрнекіліктер: гүл, шар, күн ұстаған қос балапан, жеміс ағашы, себет, қорап.

Сабақтың барысы:
Жүргізуші: Кел балалар ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық!
Қуанышқа бөленген әр күніміз,
Бақыттымыз, балалар барлығымыз!
Балалар хормен айтады:
Менің қолдарын кеуделеріне қояды.
Отаным қолдарын жоғары көтереді.
Қазақстан! Шапалақтайды.
Екі топты таныстыру:
Әділқазы алқасын сайлау.
Тақтадағы күн ұстаған қос балапанға назарларын аудару.

Жүргізуші: Балалар мына қос балапан біздерге тапсырмаларды ұсынып отыр. Кәне, білім күшін сынайық!
Әр тапсырманы жүректің артына жасырып қойыпты.
Жасырған сандарға байланысты тапсырмаларды бөлмеден тауып алу керек.
№ 1 - тапсырма: Жеміс ағашына ілінген. Сауат ашу сабағына байланысты. Дыбыстық талдау жасау: Мақала Астана Ботақан
№2 - Геометриялық фигураларды сана
№ 3 - тапсырма: Терезе сал

№ 4 - тапсырма: Жүрек жылуы . Бұл тапсырманы орындау үшін қонақтар алдындағы 4 саны белгіленген себетті ашу керек. Ол үшін қонақтарға жылы - жыл, сиқырлы сөздер айту қажет. Мысалы: Сәлеметсіздер ме? Қалыңыз қалай? Денсаулығыңыз жақсы ма? Рахмет! Сізге ризамын. Рұқсат па? Кешіріңіз. Сіз әдемісіз. Көріктісіз т. б.... Осы сөздерден кейін себетті алып ішіндегі тапсырманы орындау керек. Ол музыкалық сәлем жолдау. Ішінде ноталар болады. Әр топ өз әнін орындайды.
№5 - тапсырма: Көрші санды тап!

Жүргізуші:
Біз Отанның балдырған ұланымыз,
Әдептілік, батылдық – ұранымыз! – деп әдептілікпен, батылдықпен бүгінгі барлық тапсырмаларды орындаған балдырғандарға берілетін бағаларыңыз,
Әділқазы алқасына сөз беріледі. Балалар сыйлықпен марапатталады.

Алматы облысы Көксу ауданы
№12 орта мектебі КММ
Мектепалды даярлық сынып мұғалімі
Кегенбаева Шаукен Сагатовна



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Эстетикалық тәрбиенің мәні мен маңызы
Табиғатқа саяхат жасаудағы эстетикалық тәрбиенің рөлі
Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың сәндік- қолданбалы өнерімен таныстыруды теориялық тұрғыда негіздеу
Мұғалімнің оқушылармен әңгімесі
Шығарма жазуға дайындау жолдары мен әдістері. Көркем шығармамен жұмыста оқушы шеберлігін шыңдау
Оқушыларды шығарма жазуға үйрету
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта қолданылатын оқытудың сөздік әдісі
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Құнды қағаздар нарығы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау