Саяхат сабақ. Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы: Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер.
Мақсаты:
а) Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептің жаңа түрімен таныстыру; өтілген есептеу тәсілдері туралы алған білімдерін пысықтау.
б) Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
в) Оқушыларды тапқырлыққа, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Слайдтар, фигуралар.
Техникалық құралдар: интерактивті тақта, проектор.
Түрі: Саяхат сабақ.
Типі: жаңа сабақты меңгерту, топпен жұмыстану.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өз беттерінше жұмыстану.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану.
Сабақтың барысы:
1 - слайд.
Ұйымдастыру бөлімі.
2 - слайд.
Психологиялық дайындық.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың солар табылатын қасыңнан.
3 - слайд.
Үй тапсырмасын тексеру.
№7 есепті үш қатарға ауызша 2 - 2 - ден оқытып тексеру.
Жаңа сабақты түсіндіру.
Бүгінгі сабағымызда біз Астана қаласына саяхатқа шығамыз. Ол үшін берілген тапсырмалардың бәрін орындауымыз керек. Астанаға бару үшін, алдымен жол ақысын төлеуіміз керек. Билет алу үшін мына сұрақтарға жауап беруіміз керек.
І - қатар. ІІ - қатар. ІІІ - қатар.
3пен 5 - тің қосындысын ата. 15 пен 3 - тің айырмасын тап. 12 мен 3 - тің айырмасын тап.
70пен 7 - нің айырмасы нешеге тең? 6 мен 8 - дің қосындысын ата. 7мен 5 - тің қосындысын айт.
Ұзындық бірліктерін атаңдар? Масса бірліктерін ата. Уақыт өлшем бірліктерін айт
- Поезға міндік, енді жолшыбай тағы бір тапсырма күтіп тұр.
5 - слайд.
Көркем жазу.
1, 2, 3 сандарын қатыстырып, бірнеше 3таңбалы сандар жазамыз.
123, 132, 213, 231, 312, 321
- Дұрыс орындадыңдар. Міне пойыздан да түстік. Астана қаласына келгенде ең алдымен нені көргіміз келеді?
- Бәйтеректі.
6 - слайд.
Бәйтерек суреті және тақырып жазылады.
- Бәйтерекке бару үшін оқулықтағы №1 есепті ауызша орындап жіберейік.
- Үшінші қосылғышты табу үшін не істейміз екен?
2 белгілі қосылғыштардың қосындысын тауып, қосындының мәнінен азайтамыз.
Сонда 3 - ші қосылғыш шығады.
7 - слайд.
20+10+?=60
60 -(20+10)=30 Олай болса, 3 - ші қосылғыш 30екен.
10+15+?=40?
8 - слайд.
Қазақстан Республикасының президентінің мәдени орталығы.
№2.
а) І - 7м Ш: 7м+4м+8м=19м
ІІ - 4м? Ж: Барлығы: 19м. (м).
ІІІ - 8м
ә) І - 7м
ІІ - 4м
ІІІ -? м 19м
Ш: 1) 19м -(7м+4м)=8м
2) 19м - 7м - 4м= 8м
Ж: ІІІ - бөлік 8м (м).
9 - слайд.
Бейбітшілік және келісім сарайы. №3 есеп ауызша.
10 - слайд. Сергіту сәті.
11 - слайд.
Хан шатыры. Шығармашылық жұмыстар.
12 - слайд.
Думан ойын - сауық орталығы. Логикалық есеп. №8 есеп.
13 - слайд.
Елге қайту. Өз беттерімен жұмыс. №4 (а).
14 - слайд. Үйге тапсырма.
№4 (ә)
№6 153 - бет.
Қорытындылау.
Астана қаласы ұнады ма?
Бағалау. Сабақтың соңы.
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Қазақ тілі сабағының түрлері
Сабаққа қолданылатын оқытудың әр түрлі формалары
Бастауыш сыныптардағы математика пәнінен дәстүрлі емес сабақтарды ұйымдастыру
Географияның оқыту әдістері
Оқытуды ұйымдастырудың формасы
Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары
Биология пәнінде дәстүрлі емес сабақтарды оқыту әдістемесі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Көкшетауға саяхат
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.