Дулатовтың Наурыз өлеңін жатқа сұрау

Мақсаты: 1) Өлеңнің мазмұнын ашып түсіндіру, мәнерлеп оқуға үйрету. С. Сейфулиннің өмірімен таныстыру.
2) Өлеңдегі ойды жеткізе білу қабілеттерін дамыту, танымдық ықыласын молайту, қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
3) Табиғат өзгерістерін түсіне білуге, қазақ халқының дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын
Көрнекілігі: тірек - сызба, С. Сейфуллин суреті, ребус, Наурыз көрінісі,
Венн диаграммасы.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
М. Дулатовтың Наурыз өлеңін жатқа сұрау. Шығарманы оқыту Наурыз
ІІІ. Білімді жан - жақты тексеру
Өлең не жайында екен?
Наурызда қандай өзгерістер болады екен?
Жыл басы, Жан - жануарлар ұйқысынан оянады,
Ұлыстың ұлы күні,
Көктемнің алғашқы айы, Күн мен түн теңеледі

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру
Ендеше балалар бүгін біз Наурыз туралы алған білімімізді одан әрі кеңейте түспекшіміз
- Биыл қандай жыл келіп тұр? (Ұлу)
- Сендер қазақша жыл аттарын айтып беріңдерші
Бүгін біз С. Сейфуллиннің Наурыз өлеңімен танысамыз.
С. Сейфуллин – қазақтың көрнекті ақыны, драматург және қоғам қайраткері.
Оқулықпен жұмыс
- Өлеңді таспадан тыңдату.
- Оқушылардың шумақтап оқуы.
- Сұрақ - жауап
- Өлеңде не жайында айтылған
- Көктемде қандай өзгерістер болады екен?
Тапсырмалар
Наурыз тойын барлық мұсылман халқы тойлайды екен. Наурызда әр түрлі ұлттық ойындар ойналады, түрлі өнер көрсетеді.
Ендеше сендер де екі ауыл жастары болып бөлініп, наурыз тойына қатысасыңдар.
І. Сәкен ауылы. ІІ. Міржақып ауылы
Ендеше тойымызды әнмен бастайық.
Наурыз туралы ән
Келесі кезекте ақындар сайысы
Көктем , Наурыз туралы өлең шығару.
2. Енді ортаға палуандарымызды шығарамыз.
Білекті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар - демекші біз білімімізбен сынасамыз. Ребус шешу. (наурыз көже)
Наурыз көже туралы айта кету.
3. Орамал тастамақ ойыны.
Өлеңде адам кейпінде бейнеленген табиғат құбылыстарын (кейіптеуді) қайтеді? деген сұрақ бойынша жауап беру.
Жаз → құшақтайды, беттен сүйеді
Су → жүгіреді, асығады, күледі
Құстар → шаттанады, жырлайды
Мал → жадырайды, жаңа жылды қарсы алады.
4. Бәйге ойыны
Ұяшықтарды ашып сұрақтарға жауап беру
V. Бекіту
Венн диаграммасы
С. Сейфуллин М. Дулатов
Наурыз Наурыз

VІ. Қорытынды
Қыдыр атаның батасы
Ұлыс оң болсын!
Қайда барсаң жол болсын,
Қадамың басқан оң болсын!
VІІ. Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу
VІІІ. Бағалау
Мақтау, мадақтау



Ұқсас жұмыстар

М.Дулатовтың ағартушылық мұрасына теориялық және әдіснамалық тұрғыда сипаттау
Бастауыш мектептің дамуында М.Дулатовтың педагогикалық көзқарастары мен ғылыми ізденістерінің алатын орны
Мағжан Жұмабаев шығармашылығын мектепте оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Шәкәрімнің қай шығармасынан
Ғаламның тілдік бейнесі динамикалы негізді және ғалам бейнесіне тілдік араласудың нәтижесі
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Міржақып Дулатұлы
М. Дулатовтың өмірбаяны
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сынып оқушыларының көркем шығарма арқылы патриотизмін қалыптастыру
ҚҰТТЫМБЕТҰЛЫ НАУРЫЗБАЙ
Наурыз – халық мейрамы
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Наурыз қазақтың шын мағынасындағы ұлт мейрамы
Наурызбаев еңбектері негізінен Қазақтың көркемсурет галереясында сақтаулы
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті