Жүрек салмағы қанша

Сабақ тақырыбы: Биологиялық сайыс
Көңілді тапқыштар, білімділер,
Бар өнерін алдарыңа салады.
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың сабақта алған білімдерін пысықтау оқушыларға биология ғылымының құпиясы мен қызығы мол екенін жеткізе отырып, ойын элементтері арқылы өздігінен ізденуге, топтасып жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа баулу. Оқушылардың танымдық қызметтерін арттырып, пәнге қызығуына ықпал ету.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын, танымдық көзқарастарын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды табиғатты аялауға, қорғауға баулу, экологиялық тәрбие беру.
Сабақ әдісі: сайыс, суретпен жұмыс ойын, сұрақ - жауап, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: интереактивті тақта, қаңқа, жүрек, кіші және үлкен қанайналым шеңберлерінің суреттері
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) сәлемдесу.
б) түгендеу.
Сыныпты 2 топқа бөліп топтың атын, мақсатын таныстыру.
ІІ. Сайыс барысы:
І. “Таныстыру”
ІІ. “Менен сұрақ – сізден жауап”
ІІІ. “Ойлан тап”
ІV. “Сен бізді білесің бе?”
V. “Терминдер кабинеті”
VI. “Суреттер жырлайды”
VII. Қорытынды
Түседі бүгін білім жарысына,
Жеңсеңдер қол соғамыз табысына
Талапкердің талабы таудай екен,
Аямас тиіп кетсең намысына – дей келе, сайыскерлерімізді қошеметтеп қояйық. Сайысқа
төрелік етер қазылар алқасы сайланады.
Тапқыр, білгір, дарынды
Жарыс бар бүгін арынды
Биология пәнін сүйсең сен
Ортаға сал барыңды -
І. Таныстыру екі топ өздерін таныстырып өтеді.
ІІ. “Менен сұрақ – сізден жауап”
Организмнің ішкі ортасы неден түзілген?
Ұлпа сұйықтығы дегеніміз не?
Қан неден тұрады?
Қан қандай қызмет атқарады?
Жүрек жұмысы неше кезеңнен тұрады?
Жүрек салмағы қанша?
Қан беруші адам?
Қанды және оның құрамын, қызметін зерттейтін ғылым?
Қанның ұйымайтын, тұқым қуалайтын ауру?
Жүрек алмастыру операциясын ашқан ғалым? Ересек адамның жүрегі минутына қанша рет соғады?
Жүректің жұмысын зерттейтін ғылым?
Адам жүрегі неше қуысты?
Ең үлкен тамыр?
Гипертония және гипотония дегеніміз не?
Қан қандай ұлпадан тұрады?
ІІІ. “Ойлан тап”
1. Тарам – тарам бір ғалам,
Айқыш – ұйқыш шырғалаң.
Толған ағыс тоқтаса,
Жоғалады бар адам
(........)
2. Жанды мотор сынбайды,
Күні – түні тынбайды.
Кейде оның жүрісін,
Дәрігерлер тыңдайды
(.....)
IV. Сен бізді білесің бе?
V. “Терминдер” кабинеті
VI. “Суреттер жырлайды”

VII. Қорытынды
Екі топқа алғысымызды білдіреміз сайысқа қатысып өз білімдерін ортаға салып, шындай түсті. Енді кезекті әділ қазылар алқасына сөз беріледі.

Целиноград ауданы, Шалқар орта мектебі
Сыныптан тыс жұмыс “Биологиялық” сайыс
Пән мұғалімі: Кобегенова С. К.



Ұқсас жұмыстар

Қан айналымы жүйесі ауруларының негізгі қауіп факторлары
АУДАНЫ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ ҚАН АЙНАЛЫМ ЖҮЙЕСІНІҢ АУРУЛАРЫ МЕН ҚАУІП ФАКТОРЛАРЫ
Математика және салауатты өмір салты
Қанайналымы жүйесі ауруларының қауіп факторларының таралуы бойынша шетелдік зерттеулердің нәтижелері
Денсаулық математикасы жобасының бөлімдері
Артық салмақ қиындық тудыра ма?
Шыдамдылық жаттығуларының түрлері
PISA форматындағы тапсырмалар биология-8, 11 сынып, Химия 8-9 сынып
Балалар аурулары пәнінен дәрістер кешені
Ауыл шаруашылық малдардың ішкі мүшелерінің құрылысымен танысу
Жүрек –қан тамыр жүйесін лабораториялық және инструменталдық әдістермен зерттеу.
ЖҮРЕК ПЕН ҚАН ТАМЫРЛАРЫ ФИЗИОЛОГИЯСЫ
Жүректі шынықтыру.
Тәуелсіздікті ата - бабаларымыз қанша аңсады десеңші
Бәкеңе шын жүректен Мәшекең үшін атқарған ізгілікті ісіңізге рахмет
Ұстаз болу - жүректің батырлығы
Тумастан біткен жүрек ақаулары
Жүрек тондары нашар естіледі, тахикардия
Жүрек сыртына массаж жасау
Жылына қанша дән жейсің