Оқушыларды екілік арифметикамен таныстыру арқылы білімдерін жетілдіру

Сыныбы: 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдарды қосу
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушыларды екілік арифметикамен таныстыру арқылы білімдерін жетілдіру;
ә) тәрбиелілігі: Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыра отырып, жан – жақтылыққа тәрбиелеу;
б) дамытушылығы: Есеп шығару арқылы оқушылардың логикалық ойлауын дамыту.
Көрнекілігі: Интер. тақта, дербес компьютер, электронды оқулық, слайдтар.
Сабақтың түрі: Демонстрациялық көрсетілім көмегімен баяндау.
Пәнаралық байланыс: математика
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Топтастыру стратегиясы, Техникалық диктант,
электрондық оқулықпен жұмыс, БҮҮ стратегиясы.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Есептеу құрылғылары және машиналар
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
Курсты оқыту әдістемесі
Өндірістік оқыту әдістері
Мектеп жасына дейінгі балаларға математика элементтерін оқыту ерекшеліктері
САНАУ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАЙЛЫ
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту