Түйінді идеялар. Пікір талас
Пән мұғалімі Мырзагалиева Сандигул Сандигалиевна
Сабақтың тақырыбы: I want to visit to Astana
Мақсаты: Білу: Астана тақырыбына қатысты сөздікті білу ever, never болымды, болымсыз ережесіне сай тапсырмаларды орындай білу және топпен жұмыс істей алу;
Есте сақтау: жаңа лексикамен жұмыс арқылы жаңа ақпаратты есте сақтау;
Оқу қабілеті: маңызды ақпаратты диалогтен табу және диалогтың ең басты мазмұнын түсіну;
Пікір талас: Шет елге саяхат және өз елімізге саяхат: қайсысы маңызды?.
Оқыту нәтижесі • Cыни ойлауға, басқаның пікіріне сыни қарауға үйренеді.
• Сұрақ - жауап арқылы диалогтік сөйлеуі қалыптасады.
• Өз пікірін ауызша ашық білдіруге үйренеді.
• Оқушы бойында көшбасшылық қабілеті қалыптасады.
• Қабілетті оқушылардың қабілеттері анықталады.
• АКТ - ны тиімді қолдануға үйренеді.
• Өзін - өзі бағалау дағдылары қалыптасады..
Түйінді идеялар: Бір рет айтылған әңгімелер артынан үнемі қайталану қажет. Бұл ұмытылып қалғанды қайта еске түсіру емес, қайта ұмытып кетудің мүмкіндігін болдырмас үшін жасалады”.
К. Д. Ушинский
Командада шешім қабылдау әдістері
Философияның міндеттері
Шет тілін оқытуда интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану
Ғылыми проблема – зерттеудің бастамасы
Қазақ публицистикасының өткені мен бүгіні
Ғ. МҮСІРЕПОВ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ ПОЭТИКАСЫ
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Психологияны оқытудың негізгі әдістемесі
Кембридж бағдарламасы бойынша мектепте өзгерістерді қалай енгізетін боламыз
Сабақ конструкторы бойынша жоспарлауға арналған əдіс - тəсілдер
Экономикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Шоқан Уалихановтың ағартушылық идеялары.
Марксистік саяси идеялар
Бұқар жыраудың тәлім-тәрбиелік идеялары.
Қазақ даласының орта ғасырдағы ғұламаларының педагогикалық идеялары
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Көпшіліктің пікірінше, нағыз ғажап
Талас тудырмайтын түжырымды пікір
Таласымды тартамын тазалыққа, Шашып - төгу жатады балалыққа