Ойлана біл
Сабақтың тақырыбы: 6 санын қосу мен азайтуды пысықтау
Сабақтың мақсаты: 2 - 6 санын қосу және азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімдерін бекіту.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: оқушылардың ауызша қосу мен азайтуға берілген есептер арқылы білімдерін тексеру;
Дамытушылық: оқушылардың зейінін, ойлау және байқағыштық қабілеттерін, зерде үрдісін дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.
Шығармашылыққа жетелеу.
Тәрбиелік: оқушыны ізденуге, салыстыруға, жеке жұмыс, топ болып, бірлесе жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: 7 түсті күлше гүл, таратпалар, суреттер.
Сабақтың түрі: аралас, ойын сабақ
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, жеке, топпен жұмыс, өзіндік жұмыс. Психологиялық сәт
- Бүгінгі сабақта сендердің кестелік қосу мен азайту туралы білімдеріңді тексеремін, яғни біз есептерді шығара отырып өз білімдерімізді ортаға саламыз. Жақсы жауап береген үшін бағаларыңыз да жақсы болады.
• Бүгінгі сабақ ерекше болмақ. Біз сендермен берілген тапсырмаларды дұрыс орындасақ, 7 түсті күлшелі гүлді құрастырамыз. Ол үшін бізге керегі математикадан алған білімдеріміз болмақ.
• Жолда қиыншылықтардан өту үшін, бізде қандай қасиеттеріміз болу керек?
• Бізге керек қасиеттер болса, шапалақтаймыз, ал қайсысы бізге бөгет жасаса, аяғымызбен тарсылдатамыз.
Әзіл. Білім. Жалқаулық. Назар. Ұқыптылық. Бір - біріне көмектесу. Табиғатқа деген махаббат. Жануарларға деген қамқорлық. Достық. Бірлік.
• Ой қозғау - ойыны, яғни өткенді ескере түсірейік.
1 күлше. Қайталау - білім анасы
- 1 - 10 дейін тура және кері санау
- 10 - 100 дейін дөңгелек сандармен тура және кері санау
- Көршісін тап дидактикалық ойыны
5
8
3
7
2
6
2 күлше. Білімді өрге жүзеді
Ойлан, тап - оқушылардың өз беттерінше жұмыс жасауы.
- Математикадан 105 сабақ кітабындағы 9 бетіндегі өрнектерді 1 минутта шығару.
3 күлше. Білгің келсе, тауып көр .
- Оқулықтағы №1 тапсырманы орындаймыз. Қандай сандар жасырынып тұр. Соны топ болып табыңдар.
6+* = 8
8 -* =2
*+ 3=4
5+* = 10
*- 6=4
*+5=7
4 күлше. Ойлана біл!
- Дәптердегі №1 тапсырманы орындаймыз.
Қосылғыш
Қосылғыш
Қосындының мәні
Азайғыш
Азайтқыш
Айырманың мәні
5 күлше. Сергіту сәті
- Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Барлық істі атқарған.
6 күлше. Мағынаны таныту
- Оқулықтағы №2 тапсырманы орындау. Қысқаша жазу бойынша есеп құрастыру және оны шығару.
7 күлше. Бірлік бар жерде, тірлік бар
- Оқулықтағы №5 тапсырманы орындаймыз. Бірінші топ бірінші қатардағы жоқ затты, екінші топ екінші қатардағы жоқ затты, үшінші топ үшінші қатардағы жоқ заттың, төртінші топ төртінші қатардағы жоқ заттың суретін салып, оны бояңдар.
3. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
- Міне, біз де барлық тапсырманы орындап жеті түсті күлше гүлді құрастырдық.
- Біз бүгінгі сабақта қандай тақырыппен таныстық?
- Сабақта жаңадан нені білдіңдер?
4. Үйге тапсырма. Бағалау.
Өндірістік мақсаттағы тауарлар мен тұтыну тауарларын сегменттеудің өзара айырмашылығы
«Қарғын» романы туралы
Биология сабақтарында Lesson planning hour технологиясын қолдануды зерттеу
Қойылған мақсатқа жетуді көздей отырып, өз іс-әрекеттерін жоспарлау және нақты міндеттерді түйіндеу, орындау іскерліктері
Менеджерге қойылатын талаптар туралы
Сюжет, тартыс және композиция түрлері
Ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш мектептің қазақ тілі сабақтарында ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту
Халық педагогикасындағы ақыл - ой тәрбиесі
Болашақ мұғалімнің үздіксіз білім беру жүйесінде кәсіби өзін - өзі тәрбиелеуі
Зерттеу жұмысымның мақсат - міндеті
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі