Сыйымдылықтың өлшем бірлігі

Сабақтың тақырыбы:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту.
Мақсаты: Оқушыларға үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді үйрету. Разрядтан аттамай және аттап көбейту жолдарын түсіндіру.
Міндеттері:
- Көбейту амалына байланысты есептерді шығару біліктіліктерін жетілдіру.
- Мысалдарды, есептерді орындау барысында есептеу дағдыларын бекіту.
- Оқушылардың логикалық ойлауын арттырып, математикалық қызығушылығын дамыту.
- Шапшаңдыққа, алғырлыққа биімдей отырып, оқушылардың ақыл - ой белсенділігін дамыту.
Тәрбиелігі:
Оқушылардың білімділігі мен пәнге болған белсенділігін көтере отырып, ұлттық салт - сананы қалыптастырып, ұлттық дәстүрді құрметтейтін, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ:
Әдіс тәсіл: үйрету, түсіндіру, кестемен жұмыс, танымдық тапсырмалар.
Көрнектілік: ребус, сөз жұмбақ, үлестірмелік қағаздар тағы басқа.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.

Тыңдаңыздар ұл қыздар,
Тыңдаңыздар ұл қыздар,
Бүгінгі болар сабақ
Күндегіден басқарақ.
Айналаңа зер салшы
Демек, бізде бар қонақ!

Силастықты іздеген,
Әдеп сақтар біз өрен,
Сыпайылық белгісі -
Иіліп сәлем берген
Атадан қалған ізбенен.

Тыңдаңыздар ұл қыздар,
Тыңдаңыздар ұл қыздар.
Қолдарыңды созыңдар
Алақанды ашыңдар
Қайсымыз бес алудан қашпаймыз,
Ендеше сабағымызды бастаймыз.

Күннің жады.
Көркем жазу.
123 123
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабақ:
3 х 126
2 х 305
4 х 286
Қазына.
1-қазына.
Ы 80*3=
Р 60*2=
Ғ 100*5=
А 300*3=
Л 111*5=
Ы 600 :30=
Т 21*4=
З 450 :9=
А 560 : 7=

2 - қазына.
Мінсең желдей еседі,
Көңілің таудай өседі.
Алып ұшар алысқа,
Ер қанаты - деседі.
(Жүйрік ат)

Сөзесеп орындау.
Әкелінді - 136 жылқы.
Қоршаудағы жылқылар -? 2 есе көп.
Барлығы қанша жылқы болды?
136+136*2=272+136=408
Ж: 408 жылқы.

Сергіту сәті.
3 - қазына. Берен мылтық.
Логикалық сұрақтар.
1. Менің інім 1994 жылы 31 ақпанда туған. Ол қай жылы 31 ақпанда 20 жасқа толады?
2. Екі адам қалаға бара жатты. Қарсы алдынан 2 есе көп адамдар шықты. Сонда қанша адам қалаға барды?

4 - қа+ра+зы - ра+на.
ЕР+ТЕ - ТЕ ЖІ+ГІРУ - РУ+Т.

5 - қазына. Сұлу әйел.
1) ММ,..., ДМ, М.
2) Метр қандай өлшем бірлігі?
3) Сыйымдылықтың өлшем бірлігі?
= таңбалары қандай өрнектерде қолданылады?
4) а+5... қандай өрнек?
5) Қосу,..., көбейту, бөлу.
6) Бір ұшынан тұйықталған сызық?
7) Ауырлық өлшем бірліктерінің бірі?
С
Ұ
Л
У
Ә
Й
Е
Л
6 - қазына. Қыран, бүркіт.
157 - х=36*4 х - 38=12*3
Қорытындылау.
7 - қазына. Ілім - білім.
М 104*2=
Л 201*4=
Б 303*3=
І 404*2=
І 200*5=

Л 400*3=
І 213*3=
М 119*8=
І 200*7=
Өрнектің мәніндегі сандарды кему ретімен жазу.
Үйге тапсырма.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бірінші ретті эталондар
Сүт зауытында өндірісті метрологиялық қамтамасыздандыруды жетілдіру
Бастауыш сыныптың математика сабақтарында шамаларды оқытудың деңгейлік тапсырмаларын қолдану
Жылу сыйымдылық
Квазистационар айнымалы ток тізбектері
Физикадан дәрістер
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Ұзындықты оқыту әдістемесі
Метрология ұғымы
Халықтар бірлігі мерекесіне арналған сазды бағдарлама
Ұзындық өлшемдері
Қазақстан халық­тарының бірлігі күні
Қазіргі таңда біздің еліміз бірлігіміз жарасқан көп ұлтты мемлекет
Қазақстанда тұратын барлық халықтың татулығы мен бірлігінің мәні осында
Шамалар және өлшем бірліктер
Кітап - адамның жан - дүниесінің асыл қазынасы, рухани байлықтың өлшемі, адам интеллектісінің көрінісі
Қазақстан халқының бірлігі күні
Қазақстан - 2050 Стратегиясы осынау мәңгілік жолдағы буындар бірлігінің, ұрпақтар сабақтастығының көрінісі
Қорғау өлшемдерінің сипаттамалары