Тұрмыстық заттарды атайықшы

Cабақтың тақырыбы: Өмір қауіпсіздігі
Мақсаты: балаларға өмірлеріне қауіпті үшкір. өткір заттардан, электр приборларынан, тұрмыстық химиялық заттардан, дәрілік заттардан сақтану жолдары туралы мағлұмат беру.
Көрнекілігі: дәрілік заттар, кір жуатын заттар, ұшы өткір заттар суреттері
Сабақтың барысы:
Тәрбиеші: Әр адам өз отбасын түрлі қауіптен сақтауға тиіс. Қауіптің түрлері көп. Мысалы: газдан сақтан. Ол тез тұтанғыш, жарылғыш зат. Тіпті түссіз, көзге көрінбейді. Газ өте улы. Сондықтан газдан аулақ бол!
Тілін алып кішінің де кәрінің,
Көңілінен шығып жүрмін бәрінің.
Ата - ананың айтқан сөзін тыңдауды,
Әдептілік белгісі деп таныдым.
Міне балалар, ата - аналардың көмегімен ғана газды пайдалануға болады. Слайдтар көрсетіледі. Балалар үйде тұрмыстық заттарды аналарымыз қолданады. Тұрмыстық заттарды атайықшы. Нелер жатады? Ыдыс, кір жуатын нтақтар, жуынатын сабындарымыз бен сусабындар т. б. Слайд көрсетіледі. Балалар тіпті біздің ауырған кезде ішетін дәрілеріміз шектен тыс қолдансақ, ол өте қауіпті болады. Балалар денсаулық туралы тақпақтар айтады.
Сау дене, азат ақыл, адал көңіл,
Үшеуімен болады бақытты өмір - демекші сергіту жаттығуларын жасасақ.
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір,
Сағатқа қарап ап
Жаттығу оңай - ақ.
Келесі өмірімізге қауіпті нәрсе – электр құралдары. Үйдегі үлкендердің көмегімен ғана ол құралдарды пайдалануымызға болады. Балалар осы сақтық шараларын орындамасақ, тіпті өрт шығу қаупі орын алады. Балаларға бейне - ролик көрсетіледі. Ал енді жұмбақ жасырайын.
Үйде тұр бір жұлдыз,
Ол барда түн – күндіз.
(электр лампасы )
Енді тақпақтар тыңдасақ.
Электрсыз,
Шырағым,
Болмай - ақ қой шүбәлі,
Теледидар,
Үтік те -
Барлығы істен шығады.
Тату өскен баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Нанға кетсе анамыз,
Үйде өзіміз қаламыз.
Қане кім тапқыр екен? Слайд көрсетіледі. Артығын тап. Неге?
Ал балалар бүгінгі сабақтан өздеріңе қандай пайдалы кеңестер алдыңдар?
Қорытынды.



Ұқсас жұмыстар

Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Балаларды мектепке шығарып салу мерекесі
Әр түрлі жас топтарында жүргізілетін мүсіндеуге үйрету жолдарының ерекшеліктерін анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДЕ ЖҮРГІЗІЛГЕН ІС-ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуындағы сенсорлық тәрбие
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
Бала дамуындағы ойыншықтардың маңызы. Педагогикалық көркемдік құндылығы
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Ұсталық кәсіп - ертеден келе жатқан кәсіп түрі болып табылады, ол көшпенділер өмірінде халықты шаруашылық және тұрмыстық маңызы бар бұйымдармен қамтамасыз еткен
Лейкоциттердің өндірілуіне қажетті заттардың, витаминдердің жеткіліксіздігінен олардың өндірілуінің бұзылуы
Осыдан тағамдық заттардың ашып кетуі, іріп - шіруі ұлғайады
Анаболикалық заттардың спортсмендердің организмне, дене бітіміне әсер етуін зерттеу
Отбасылық тұрмыстық қатынастар саласындағы құқық бұзушылықты төмендету жөнінде тиімді шаралар қабылдау
Домалаған заттарды қуып жету Допты қуып жету
Жарғақты өсімдікті илегіш заттардың судағы ерітіндісімен өңдеу операциясы
Улы заттардың әсерінің салдары