Активстудияда Тәуелсіздік шежіресі атты бейнефильм көру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Еліміздің тәуелсіздігі туралы өз ойын жетік айта білуге, берілген тапсырмаларды интерактив тақтаның мүмкіншіліктерін қолдана отырып, дұрыс орындай білуге үйрету. Сауатты сөйлеуге дағдыландыру, сөйлеу мәнерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың білімін, танымдық қабілетін, сауаттылығын, сөздік қорын дамыту. Ауызекі сөйлеу дағдысын, ой - өрісін кеңейту.
Тәрбиелік: Отанға, ел мен жерге, тілге, ұлтқа деген құрметін арттыру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, қайталау, жазу, талдау, бейнефильм көру.
Сабақтың көрнекілігі: актив студия
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Кезекшімен сұхбат, оқушыларды түгендеу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
1. Жаңа сөздер.
2. Өлеңді жатқа сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ. Активстудияда жылжымалы мәтінде бүгінгі күн мен сабақ тақырыбы жазылып, жылжып тұрады. Сағат көрсетіліп тұрады.
1. Лексикалық минимум.
Оқушылар бірі - бірімен сұхбаттасады.
- Сәлем, Даша!
- Сәлем, Максим!
- Біз кеше сабақта тәуелсіздік туралы әңгімелестік. Сен бүгін сабаққа
дайынсың ба?
- Ия, дайынмын. Сен 16 желтоқсанның ерекшелігін білесің бе?
- Иә, әрине білемін. Ол еліміздің егемендік алған күні ғой.
- Дұрыс айтасың. Осы елдің азаматы болу қандай бақыт!
- Мен де өз Отанымды өте сүйемін, өскенде еліме қызмет етемін.
2. Сөздік диктант. (активстудияда жұмыстардың барлығы демперде арқылы
жүргізіледі)
жержүзі, дүние жүзі, мойындаған, қағида, мақұлдады, іле - шала, лезде.
3. Осы сөздердің синонимін жазу. (оқушылар жазғаннан кейін, дұрыс
нұсқасы ашылады, оқушылар салыстырып, сөздерді жылжыту арқылы орнына қояды).
4. Осы сөздердің орысша аудармасын жазу. (бұл жұмыс та дәл осылай
орындалады)
ІY. Сабақты бекіту.
1. 4 - тапсырма. Берілген сөйлемдердің бос орындарын қажетті суреттермен толықтырып, ауызша айтып беру. (Суреттерді бос орындарға жылжытып қояды, сонан соң оқушылар сөйлемді толық оқиды).
Біздің елімізді басқарады.
Қазақстанда 130 - дан астам тату - тәтті тұрады.
Қазақстан мемлекеттерімен шектеседі.
Қазақстан Республикасының - нда бейнеленген.
Алматыда бар.
2. 8 - тапсырма. Берілген сөздерді септік жалғауларына қарай бағандарға орналастырыңдар.
Қазақстанның, мүшелігіне, елімді, отбасынан, атамекенде, Отаныма, елдермен, мемлекет, жаңалығын, халықпен, туған жеріңді, шекарасы, заңында, қатарларына.
Атау Ілік Барыс Табыс Жатыс Шығыс Көмектес
1. 6 - тапсырма. Берілген сөйлемдерге синтаксистік талдау жасаңдар.
Қазақстан 1991 өз егемендігін алды.
Сол жылы ол Біріккен Ұлттар Ұйымына қабылданды.
Y. Қорытынды.
1. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар қойып, білімін бекіту.
2. Активстудияда Тәуелсіздік шежіресі атты бейнефильм көру.
YІ. Бағалау.
YІІ. Үйге тапсырма: 1. Отан туралы мақал - мәтел жаттау.
2. Менің тәуелсіз елім эссе жазу.
Қазақстанның өлкетану библиографиясының жалпы мәселелері
Сөйлеу әдеттерін дамытуға бағытталған тапсырмалар
Дүниежүзі қазақтар қауымдастығы және оның қызметі
HTML тілінің редакторы
Ағылшын тілін оқыту құралдары
Мектеп кітапханасы және оның мақсаттары мен міндеттері
Елбасы еңбектері тарихи дерек ретіндегі шынайлығы мен обьективтілігін көрсету мақсаты
Елбасы еңбектерінің қазақ тарихының дерек көзі ретіндегі маңызы мен ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТЕЛЕЖУРНАЛИСТИКАСЫНЫҢ ДАМУЫ
Оқытудың белсенді әдістерін жіктеу
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Азаматтық және еңбек құықтары
Азаматтық құқық табиғи ресустарды пайдалану
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.