Сабаққа балаларды дайындау
Сабақтың тақырыбы:
Айтшы, әжетай. Жақан Смақов
Сабақтың мақсаты: Ана тілі сабағында тыңдау, түсініп оқу, мәнерлеп нақышына келтіріп рөлмен оқу арқылы сөйлеу әрекетін қалыптастыру.
Білімділік: Дұрыс, түсініп оқуға, өлеңнің негізін түсініп, сөйлемдегі сөздің байланысын сұрақ қою арқылы анықтауды меңгерту.
Дамытушылық: Балалардың тілін, ойын, сөздік қорын, ізденушілік қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, мамандық таңдау, мамандық иесін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, рөлмен оқу, ізденушілік, ойын.
Сабақтың көрнекілігі:
Мамандыққа арналған суретер, дидактикалық материалдар, сызбалар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабаққа балаларды дайындау.
2. Сабақ мақсатымен таныстыру.
II. Үй тапсырмасын сұрау, қорыту.
- Үйге не берілді? - Ертегі не жайлы?
- Жас тышқандардың әрекетіне қандай баға берер едің?
- Мысықтардың ісіне баға берші? Өмірде осындай жағдайлар болып жатады ма?
- Бәрі таппаған ақылды кәрі табады дегенді сен өз тұрғыңнан қалай түсінесің?
III. Жаңа сабақ
1. Кіріспе: - Бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы Жақан Смақовтың өлеңі Айтшы, әжетай
- Балалар, сендердің әжелерің бар ма? Ол асыл жандар жайлы не айтар едіңдер?
2. Мұғалімнің түсіндіруі:
- Балалар, мына нақыл сөзді түсініп оқып көрелік.
Ата – асқар тау, Ана – бауырыңдағы бұлақ,
Бала – жағасындағы құрақ.
- Осы нақыл сөзден не түсіндің? Қандай сурет салар едің? Айтшы.
- Белгілі балалар ақыны Жақан Смақовтың өлеңін түсініп оқып көрелік.
Оқулықпен жұмыс.
Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу. Рөлмен оқу.
Сөздік жұмыс
Осы өлеңді оқып отырып қандай түсінбейтін сөз кездестірдің?
Ақтабан – жылқының атауы.
Қаракөл қой – қойдың түрі.
Бекіту.
Сызбамен жұмыс. Өлеңге сүйеніп, әр мамандық иесін тап. Байланыс сызықтарын жүргіз.
Туыстық атауы
Мамандығы
Атасы тәрбиеші
Нағашысы монтер
Жеңгесі жылқышы
Ағасы сауыншы
Жиен ағасы құрылысшы
Апасы егінші
жездесі қойшы
2. Дәптермен жұмыс. Туыстық атауларды үлгі бойынша топтастыр:
а) өлеңге сүйеніп; ( класта)
б) өз бетіңше жалғастыр. (үйден)
Әке жағынан туыс Шеше жағынан туыс
3. Өлеңнің соңғы екі жолын қайталап оқы. Ақын сұрағына сен қалай жауап бересің?
4. Ойын: Мамандық иесін ата. Кім не істейді?
- Бүгінгі сабақта біз не білдік, неге үйрендік?
Оқушылардың білімдерін бағалау, қорытындылау.
Әртүрлі жас топтарында бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларға құрастыру туралы түсінік беру және оның балалар үшін маңызы
Оқушыларды жан-жақты дамытуда мектеп пен жанұяның бірлескен педагогикалық жұмыстары
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Орта мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі-сабаққа қойылатын негізгі талаптарды теориялық негіздеу
Баланың шығармашылық зияткерлігін дамыту
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттары
Балабақша балаларын оқытудың психологиялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың топсаяхат кезіндегі еңбегін ұйымдастыру формасы
Сыныптан тыс сабақ түрлерін ұйымдастыру түрлері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Жүзедегі дипломдық жобада қарастырылған КИВЦЭТ-ЦС автогенді балқыту үшін шихта дайындау үрдісі
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру
Маталарды дайындау
Отынды ұсатып жануға дайындау жүйесінің жылу есебі
Қымыз дайындау технологиясы, гигиенасы
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту