Өрмекшінің торы әдісі бойынша ертегі мазмұнына байланысты сұрақтар қою

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Аяз би ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі
Сілтемелер Диалог.(Мерсер,2008), Сыни тұрғыдан ойлау
Жалпы мақсаты: Ертегі мазмұнымен танысу, өмірдегі қарапайым адамның зеректігі мен танымдылығы, ертегі кейіпкерлерінің бейнесін жан-жақты аша отырып, оқушыларды қайырымдылыққа, мейірімділікке, адамгершілікке, татулыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу, ойлау қабілеттерін кеңейту, сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Оқыту нәтижелері:
- Ертегі мазмұнын меңгереді.
- Өмірдегі жақсы қасиеттерді бойына дарытады.
- Кейіпкер бейнесін ашады.
- Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
- Өзін- өзі реттейді.

Негізгі мақсаты:
• Ертегі мазмұнын меңгереді. Өмірдегі жақсы қасиеттерді бойына дарытады. Кейіпкер бейнесін ашады.
• Адамның жақсылығы мен жамандығы ішкі жан дүниесі мен рухани байлығы арқылы бағаланатындығын біледі.
• Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
• Постермен жұмыс жасау.
• Өзіндік көзқарасын қалыптастыру
• Оқушының жеке тұлғалық қабілеттерін ашуға мүмкіндік туғызу
Түйінді идея Аяз би - шыншыл ертегі. Шыншыл ертегіде қиялдан туған ғажайып кейіпкерлер болмайды.
Сабақта қолданылатын материалдар Флипчарт, стикерлер, интербелсенді тақта, маркерлер, оқулық.

І. Ұйымдастыру.
1. Шаттық шеңберін құру, бір-біріне жақсы тілектер айтып, жақсы көңіл-күй тілеу. Түсті шарлар арқылы 2 топқа бөліну.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
Ер Төстік ертегісінен өздеріне ұнаған бөліміне сурет салу, ертегінің мазмұнын айту.
ІІІ. Жаңа сабақ
№1 тапсырма
1-топқа
Ертегі кейіпкерлерінің бойындағы жақсы қасиеттерді топтастыр.
2-топқа
Ертегі кейіпкерлерінің бойындағы жаман қасиеттерді топтастыр.

№2 тапсырма
Венн диаграммасы
▪ Жаман
1.Ақылымен хан көңілінен шығады.
2.Ешкімге жамандық ойламайды. Адал жар
▪ Қырық уәзір
1.Күншіл қызғаншақ, ақылсыз, арсыз, намыссыз, парықсыз.
▪ Ұқсастығы
1.Ханға қызмет жасайды
2.Ақыл беретін ойласатын кеңесші

№3 тапсырма
2 топ ертегі желісі бойынша 3 сұрақтан дайындап қағаздан ұшақ жасап бір-біріне ұшырады.
Сергіту сәті Көңілді күн әуені
№4 тапсырма
1-топқа Аяз бидің өткен сынақтарын жаз Теріп алу стратегиясы бойынша жазу.
2-топқа Ертегідегі мақал-мәтелдер, даналық сөздерді жазу, түсіндіру.
Сабақты қорытындылау. Өрмекшінің торы әдісі бойынша ертегі мазмұнына байланысты сұрақтар қою.

Атырау қаласы Ф.Досымова атындағы №12 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жоғары санатты мұғалімі
Бисенова Динара Темірбекқызы



Ұқсас жұмыстар

Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның бір модулі қалай және неге енгізілгені туралы рефлексивтік есеп (2000 сөз)
Жазбаша тіл дамыту жұмыстары
Сөзді айта білу
Сөзжасамды оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Ауыз әдебиетін үйрену мәселесі
Озон қабатының жұқаруы проблемасы
Шет тілі сабақтарында ертегілер оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Таным және практика
Ертегілер мен жұмбақтар арқылы ағылшын тілін меңгертуді дамыту әдістемесі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі