Жатқа айту

Сымбат жеке мектебінің бастауыш мұғалімі
Алдабергенова Үзілдік Жомартқызы

Сабақтың тақырыбы: Шерхан Мұртаза. Интернат қоймасы.
Сабақтың мақсаты: Тұрар Рысқұловтың балалық шағының бір сәтінен мағлұмат беру қазақтың жазықсыз жалаға ұшыраған зиялылары туралы айту,танымдық білімін арттыру,ой-өрісін жан-жақты жетілдіру,жақсы-жаман қасиеттерді ажырата білуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: Мәтінге байланысты слайдтар, сөзжұмбақ,сызбалар.
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Үй тапсырмасын тексеру. С. Торайғыров. (1893-1920) ж
Кедей.
І топ – Мәнерлеп оқу.
ІІ топ – Жатқа айту
ІІІ топ – шығармашылық тапсырма.
1. Қазір кедей адам жоқ
2. Жатқа айту.
3. С. Торайғыров – қазақ халқының ХХ ғасыр басындағы аса көрнекті ақыны,ғажап ақыл - ойшылы. Ол – ұлы Абай дәстүрін жалғастырушы. Ол – қазақ халқының ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті аталатын тұтас дәуірдің айрықша ірі тұлғасы.

ІІ. Негізгі бөлім.
1. Жаңа сабақты хабарлау.
Автор жайлы қысқаша баяндау. Ш. Мұртаза 1932жылы Жамбыл облысының Жуалы ауданындағы Мыңбұлақ ауылында дүниеге келген. М. В. Ломоносов атындағы Мәскеу Мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірді. Ол драматург,жазушы,журналист,қоғам қайраткері.
Ш. Мұртаза қай салада еңбек етсе де,халықтың жоқтығын жоқтаған. Ол Бөрте мен Зөре , Мылтықсыз майдан әңгімелерін, Қызыл жебе романын жазды.
2. Сөзжұмбақ шешу арқылы біз кім туралы екенін білеміз.

1. Әл-Фарабидің туылған қаласы
2. Абайды әлемге танытқан кім?
3. Дала жұлдызы кім?
4. Шоқанның орыс досы кім?
5. А. Байтұрсыновтың әкесі қайда жер аударылды?

3. Т. Рысқұлов(1894-1943 қазіргі Алматы облысының Талғар ауданына қарасты Бесағаш деген жерде дүниеге келді. Мектепте үздік оқыған ол Пішпектегі ауыл шаруашылық мектебін бітіріп,Ташкенттегі мұғалімдер институтына түседі. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліске қатысады. 1917 жылы Әулиеатаға келіп большевиктер партиясына өтті.

4. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Интернат – алыстан қатынап оқитын балалар жататын үй.
Қойма – азық-түлік сақтайтын жер.

5. Оқулықпен жұмыс.
6. Топтық жұмыс
1. Рөлге бөліп оқу.
2. Сахналық көрініс
3. Кейіпкерлерге мінездеме беру
7. Әңгімеге ат қою.

ІІІ. Сабақты қорытындылау.
Атадан асыл ұл туса
Елінің қамын жейді.
Атадан жаман ұл туса
Елінің малын жейді.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Тіл дамыту жұмыстарында фольклорлық шығармалар арқылы эстетикалық тәрбие беру
Тіл дамыту жұмысының баланың ақыл ойының дамуына әсері
Мектеп жасына дейінгі балаларға көркем шығарма арқылы эстетикалық талғамын қалыптастырудың міндеттері
Мектеп жасына дейінгі баланың көркем шығарма тілін дамыту
Бесік жырының тәрбиелік мәні
Көркем әдебиетпен жұмыс әдістемесі
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Қобыланды батыр жырындағы батыр бейнесінің ерекшелігін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестері
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық құндылықтарын қалыптастырудың үлгісі
Жазу және тіл дамыту әдістемесі
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Ахмет Байтұрсынұлы
Ахмет Байтұрсынов
А. Байтұрсыновтың өмірі мен қызметі
Экологиялық қауіпсіздікті нығайтудың құқықтық негіздері
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Ахмет Байтұрсынов және ұлттық таным мәселелері