Қайырымдылық мейірімділік адамгершілік құндылықтар туралы түсініктерді кеңейту
Сабақтың тақырыбы: Мейірімділік – асыл қасиет.
Сабақтың мақсаты: “Қайырымдылық” “ мейірімділік” “ адамгершілік” құндылықтар туралы түсініктерді кеңейту.
Мейірімділік, қайырымдылық туралы түсінік кеңейту. Қамқорлық жасауға жетелеу. Мейірімділікке тәрбиелеу.
Мейірімді адам өзге адамға, тума - туысқандарына, табиғатқа деген жанашырлық сезімін, қамқорлығын көрсетуге дайын тұрады.
“Табиғаттағы барлық жылу – күннен. Өмірдегі барлық жылу адамнан ”М. Пришвин.
Ой толғау
Жақсылық, жамандық деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?
- Жақсы болу, қайырымдылық жасауды қалай үйренуге болады?
- Жақсы сөз айту, жақсылыққа жата ма?
- Жақсылық жасау адам жасына байланысты ма?
- Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?
Бейнеролик бойынша жұмыс:
I топ: “Екі қасқыр” туралы мысал
II топ: ”Жақсылық сынығы”
III топ: ”Мейірімділік әлемді құтқарады”
Сергіту сәті
Ең мейірімді, ең қайырымды адам ол кім екен?
Топтарға тапсырма
Жағдаятты талдау:
Суреттерге қарап жағдаяттарды шешу.
Сен бір құшақ газет – журнал көтеріп, келе жатқан хат тасушыға кездестің...
Анаң ас пісіріп жатыр, ал інің мазасызданып кетті....
Шығармашылық жұмыс
Тал мен мысыққа қандай қамқорлық жасау керек?
“Адамдарға жүрек жылуын сыйлау үшін тек қана іс - әрекет емес, жылы сөзде керек”.
“Жүректен жүрекке”
Жүрегіңнен шыққан мейірімділік, қайырымдылық және жанашырлық сезімдеріңді кімге және қандай жылы сөздер арқылы арналатынын жүрекшеге жазып табыс ету.
Қорытынды
Бүгінгі сабақтан не білдік?
Не туралы, қандай адами құндылықтар, қасиеттер туралы білім алдық?
Табиғатқа аялы қарым - қатынастарын дамыту
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың негіздері мен ерекшеліктері
Өзін-өзі тану пәні туралы ақпарат
Бастауыш мектепте өзін-өзі тану пәнін оқыту
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Балалардың ұнамды қасиеттері мен сапалы ерекшеліктерін дамытып отыру
Өзін-өзі тану, өзіндік сана сезім, өзін-өзі бағалау мәселелері
Мектепке дейінгі балалардың адамгершілік қасиетін дамытудың мәні
Өзін-өзі танудың ғылыми теориялық негіздері
Балалардың адамгершілік сезімдерін қалыптастыру
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы