Ақтөбенің адамдары әдепті

Сабақтың тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау
Сабақтың мақсаты: Жұрнақ пен жалғау туралы ұғымдарын тереңдете түсу.
Сөз құрамына талдау дағдыларын арттыру. Сөзге қосымшаны дұрыс жалғай білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Қажетті қайталау
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, қайталау, жаттығу
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі:

1. Психологиялық дайындық.
Мейрімді жүрекпен, Жақсы оқып сабақты,
Ақ пейілді тілекпен. Әдеп сақтау сәніміз.
Амандасып алайық, Сәлем бердік сіздерге,
Бір жадырап қалайық! Басымызды иіп бәріміз.

Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.
Еңбек ете жұмыла,
5 - ке қолды жеткізу.
2. Үй жұмысын тексеру. 3 - жат. Берілген сөздерге - ның,- нің,- дың,- дің жалғауларының бірін жалғап, сөйлем құрап жаз.
- Астана - ның, Ақтөбе - нің, Алатау - дың, Есіл - дің.
- Астананың көшелері әдемі. Ақтөбенің адамдары әдепті. Алатаудың ауасы таза. Есілдің суы мөлдір.
3. Сабақты қорыту.
- Түбір дегеніміз не?
- Қосымша дегеніміз не?
- Қосымша нешеге бөлінеді?
- Туынды сөз дегеніміз не?
4. Сөз жасау ойыны Орын ауысқан әріптерден сөз құрау.
Ж Р Ұ А Н Қ Е П Н Ж Л А У Ғ А Жауабы: Жұрнақ пен жалғау.

- Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Жұрнақ пен жалғау
- Кәне, балалар, хормен айтамыз.
Қолға қалам алайық,
Дәптерімізді ашайық.
Салақтықтан қашайық,
Әдепті етіп жазайық - бүгінгі күннің жадысын жазу.

5. Ереже: Түбір сөзге жұрнақ та, жалғау да жалғана береді. Жұрнақ бұрын, жалғау жұрнақтан соң жалғанады. Мыс: Талап - ты - дан, дәрі - гер - мін,
тату - лық - қа.

- Шартты белгілермен таныстыру. Түбір белгісі
Жұрнақ белгісі
Жалғау белгісі

6. Оқулық пен жұмыс. 1 - жат. 138 - бет.
Мал шөпке тоқтайды,
Ақылды сөзге тоқтайды.
Түйе - байлық, қой - мырзалық, жылқы - сәндік.

7. Көркем жазу. 2 - жат. Менің ағаларым.
8. Сергіту сәті.
- Бұл шеңберде нүкте нешеу,
Сонша рет қолыңды көтер дереу.

- Қанша шаршы көріп тұрмыз,
Сонша алға еңкейеміз.

- Кесінді нешеу болса,
Сонша отырып, тұрамыз.

- Бұрыштарды санайық,
Сонша отырып, тұрайық.

1. Жалғастыр ойыны.
- Бірінші оқушы түбір сөз айтады. Екінші оқушы жұрнақ айтады. Үшінші оқушы жалғау айтады. Төртінші оқушы тақтаға жазып, сөз құрамына талдайды. Мысалы: Сый - лық - тар, ән - ші - лер, зейін - ді - лер, еңбек - қор - ға, бі - лім - ді.

10. Өздігінен жұмыс. Оқулықтағы 4 - жат. орындайды.
Аз да бітер, көп те бітер,
Татулыққа не жетер?
Еріншектің ісі - екі.

ІІІ. Сабақты қорытындылау.
1. Сәйкестендіру әдісі.
Дәрі тен
Дәрі қор
Дәрі қор дың
Еңбек ні
Еңбек хана
Еңбек хана да
Мал ға
Мал шық
Мал шы лар
Ойын дар Ойын шы Ойын шы лар
2. Оқушылардың білімдерін бағалау.
3. Үйге тапсырма: 5 - жат. 139 - бет.



Ұқсас жұмыстар

Баласағұн қаласының тарихын теориялық-методологиялық тұрғыда зерттеу
Шалқар өңірі ақындарының туындыларындағы ерекшеліктер
Жүсіп Баласағұн және «Құтты білік»
Бөрте ханым - Шыңғыс ханның әйелі
Алты ғасыр іздеген баласағұн
Абдул-Хамид Мархабаев хақында эссе
Облыстық «Ақтөбе» газеті
Қазақстанның жастарының денсаулық мәселелерін Ақтөбе облысының мысалында талдап, баға беру және шешу жолдарын ұсыну
Ұлт және құндылық
Экологиялық дағдарыстар
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл адамдары
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Ауыл адамдары одан
Жоғарыдағы тәрізді белгілі бір кәсіп адамдары туралы жазылған шығармада кәсіби лексика элементтерінін, азды - көпті кездесіп отыратыны міне осы себепті
Кеңес орыс адамдары
Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады
Әлден уақыттан кейін күң әйел әдепті, сыпайы жүріп келіп
Қанағат - әдептіліктің басты белгісі
Сәлем сөздің - анасы. Әдепті бала - арлы бала