Жағымды жағы
Күні Сыныбы: 5 сынып
Сабақтың тақырыбы Тың игеру.
Жалпы мақсаты: Тың игеру саясатының ерекшеліктері, оның табыстары мен зардаптары және аталмыш саясаттың Қазақстан халқының демографиялық жағдайына әсері туралы білім қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізе біледі. Топпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасады. Ортақ шешім қабылдай алады. Өзін - өзі және басқаларды да бағалай алады. Тарихи оқиғаларға баға бере алады.
Негізгі идеялар Тың жер – табиғи күйінде құнарлығы сақталып тұрған, ғасырлар бойы жыртылмаған жерлер, Тың жерлер топырағының құрылымында қара шірік қабаты қалың өсімдікке қажетті қоректік заттар мол болады. Тыңайған жер – ұзақ уақыт бойы өңделмеген жыртылған жер.
Жұмыс түрлері Жеке, жұптық, топтық жұмыс, рефлексия жазу
Тапсырмалар Сабақтың мақсатын айқындау, сәйкестендіру тапсырмалары, бейнеүзік, құрастырмалы тесті, рефлексия.
Сабақ жоспары
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Оқушылардың көңіл - күйін дамытуға арналған психологиялық жаттығу Мақсаты: қатысушылардың бір - бірімен жағымды қарым - қатынастықты туғызу, есте сақтау қабілетін дамыту. Асықпен топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Оқушылар тренингке қатынасады. Топқа бөлінеді. Топ басшысы тағайындалады.
Үй тапсырмасын сұрау. Автор орындығы
Формативті бағалау (қол шапалақ) Ортаға әр топтан бір оқушыдан шығып өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Білу
Түсіну Тақырыпқа байланысты бейнеролик (электронды оқулықтан) көрсетіледі. Электронды оқулықтан оқушылар тапсырма орындайды. Бейнеролик көреді. Тапсырма орындайды.
Қолдану
(берілген мәтінмен жұмыс) Мән мәтінді оқып шығады. Постер қорғау. Әр топқа жеке тапсырма беріледі.
1 - топ: Сандар сөйлейді.
2 - топ: Жағымды жағы.
3 - топ: Жағымсыз жағы.
4 - топ: Жаңа терминмен жұмыс. Әр топ критериалды бағаланады. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер құрайды, қорғайды.
Талдау
(Салыстыра сипаттау) Сәйкестендіру Жағымды жағы мен жағымсыз жағы
Жинақтау Ойлы сөйлемді аяқта. Егер мен.... Әрбір оқушы өз ойын шығармашылық тұрғыдан қағаз бетіне түсіреді.
Бағалау Сабақты Құмырадағы идея әдісімен қорытындылау Оқушылар ойындағы бір сұрағын қағазға жазып құмыраға салады. Кейін сол сұраққа өздері жауап береді.
Үйге тапсырма Тың игерудің маңызы
Рефлексия Постер құрау және қорғау
Темперамент түсінігі
Әлеуметтік шиеліністердің себептері, атқаратын қызметтері және жіктелуі
Экология және табиғатты тиімді пайдалану
Табиғат қорғаудың екінші ұстанымы
Қарым-қатынас - жалпы әлеуметтік-психологиялық проблема
Тұлғаның психологиялық құрылымы
Мәдени мінез - құлықты қалыптастырудың негіздері
Темперамент типтеріне жалпы сипаттама
Адами қарым - қатынас
Мектепке психологиялық даярлық
Қылмыстың объективтік жағының түсінігі мен маңызы
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Адам бойындағы жағымды қасиет
Бір кептер үлкен қайыңның салалы бұтағындағы қалың көк жапырақтардың арасында бейқам отыр екен, ентіге жалпылдап, жоғарғы жағындағы бұтаққа монтық қара қарға келіп қоныпты
Тың игерудің жағымды жақтары
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Ампулалық бездер құрылысы жағынан тарамдалған көпіршікше - түтікше бездерге жатады