Абай және музыка

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың Абай, оның өмірі, шығармашылығын қалай меңгергенін байқау. Өз бетінше іздендіруге, шығармашылық жұмысқа үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, сөздік қорын байыту. Мәнерлеп оқу техникасын терең дамыту.
Тәрбиелік: Өнерді сүюге, қастерлеуге, адамгершілікке имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: топтастыру, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, буклет, Абайдың портреті, кесте, кеспе қағаздар, бейнетаспа.
Пәнаралық баланыс: тарих, музыка, математика, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Білімдерін тексеру.
Миға шабуыл сұрақтарға жауап беру.
1. Абай – ұлы ақын.
2. Абай және шығыс әдебиеті
3. Абай және орыс әдебиеті
4. Абай және табиғат.
5. Абай және музыка
6. Абайдың қара сөздері.
Бейне таспадан Абайдың әндерін тыңдату, Абай мұражайымен таныстыру.
Семантикалық картадан дұрыс, бұрысын оқушыларға белгілету.
Логикалық ойлауға негізделген ойсергек
Буриме

............... ескермедім
............... тексермедім
............... уысыма
............... сермедім
Тапқыр болсан тауып көр.
Графикалық диктант.
Абайдың қара сөздері идеялық мағынасы жағынан неге үндейді.
Жидебай қорығы
Сөз құрамына кешенді талдау.
Абайды әлемге танытқан кім?
Ол туралы не білесіз?
Оқушылар Абай шығармаларына деген ойларын жазбаша көрсетеді.
Ұлы ақынға хат.
Абай ата сіздің шығармаларыңызбен әріп танығалы оқып келемін. Абай жолы романын қолға алып оқығаныма көп болмады. Дегенмен, өткен күннің уларын ішіп, тартысты, қайшылықты өміріңізді оқып, көп ойландым. Ойға шомылдым. Елуге жуық өлеңдеріңізді жатқа білемін....
“Топтастыру” стратегиясы
Сабақты пысықтап қорыту.
Арқан тарту ойыны.
1. Абай Қараңғы түнде тау қалғып өлеңін кімнен аударған?
2. Ар - ұят, адамгершілік мәселелері Абайдың қай қара сөздерінде әңгіме болады?
3. Абайдың қара сөздерін тақырып жағынан қандай топтарға бөлуге болады?
4. Абай аудармаларын атаңыз
5. Абай шығармаларындағы махаббат бостандығы, әйел теңдігі туралы айтып беріңіз.
6. Абайдың поэмаларын атаңыз. Олардың негізгі мазмұны не?
7. Абай шығармаларында кездесетін нақыл, мақал - мәтелдерді атаңыз
8. Абайдың білім туралы өлеңін жатқа оқыңыз.
“INSERT” әдісі бойынша Білемін Білгім келеді Үйрендім
ІҮ. Оқушыларды бағалау. Дөңгелекшелер санына қарай бағаланады.



Ұқсас жұмыстар

Балаларға музыкалық – эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер
Абай және Шәкәрім – сазгерлік өнер мәселесі
Абай Құнанбаевтың музыкалық мұралары арқылы студенттерге эстетикалық тәрбие беру
Абайдың музыкалық мұрасындағы тәрбие беру жолдары
Абай шығармашылығы
Көркемдік және эстетикалық тәрбие беру жүйесіндегі музыкалық өнер. Дәрістер
А. Жұбановтың шығармашылығы
Қазақ музыкасының, операсының дамуы жайында
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы көркемөнер
XХ ғасырдағы батыс еуропа музыкасы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару