Мұрағаттау программалары тақырыбы бойынша еркін конструктивті типтегі тест жұмысын орындау
Информатика пәні бойынша 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Информатика пәні бойынша 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: Есептеуіш техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны
Жалпы мақсаты: Есептеу техникасының даму тарихымен танысады, компьютер кезеңдерін үйренеді, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижелері: - Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
- Оқушылардың өзін және бірін - бірі бағалауға дағдыландыру;
- Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы
информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;
Түйінді идеялар: Есептеу құрылғыларының даму тарихын біліп, эем кезеңдерін ажырата алады
Күтілетін нәтиже: Алғашқы санау құрылғыларының, дамуын, кезеңдерін үйренеді
Ұйымдастыру кезеңі Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Практикалық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Өткен тақырыпты меңгергенін тексеру:
Оқушының іс - әрекеті
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары тақырыбы бойынша еркін конструктивті типтегі тест жұмысын орындау
1. Файлды мұрағаттау дегеніміз не?
А) файлдарды қоржынға жою
в) оларды жеке бумаға біріктіру
с) оларды бір мезгілде сыға отырып, бір файлға қою
Д) кеңседегі құжаттарды қоюға арналған арнайы орын
2. Мұрағаттауды қашан орындау керек?
А) дискіде орын жетпесе
в) файлдар көп болса
с) файлдар аз болса
д) ойын ойнағанда
3. Мұрағаттық файлдың құрамына не кіруі мүмкін?
А) тек бумалар
в) файлдар да, бумалар да
с) тек файлдар
д) файлдар да емес, бумалар да емес
4. Мұрағаттауды жүзеге асыратын программаны көрсетіңдер?
А) Windows
b) Microsoft Word
c) Paint d) WinRar
Білу
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету. Өздеріне мысал келтірту.
А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін айту.
Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар бойынша жұмыс жасайды.
ТҮСІНУ –
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес екендігін айтады. Түйінді сөздерді (анықтамаларды) дәптерге жазу.
ҚОЛДАНУ –
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы
Информатикaны оқытудa мультимедиялық технoлoгиялар негізінде қолданбалы бағдаpламаларды құру және пайдалану әдістeмeсі
Информатика пәнінен ДӘРІСТЕР ЖИЫНТЫҒЫ (оқу-әдістемелік құрал)
Программалау жүйесінің программалық жабдықталуы
Дербес компьютердің программалық қамтамалары
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Мультимедиялық жүйені ұйымдастыруда бағдарламалық құралдарды пайдаланып, алгоритм құру
Отбасы және операциялық жүйелердің тарихы
Информатика пәнін оқытуда қолданылатын электронды оқулықтар
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Бақылау жұмысына дайындық