Геометриялық пішіндер, түстер туралы түсінік

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Жасы: 2 - 3 Бірінші кіші Балдаурен тобы
Тақырыбы: Түлкіде қонақта
Білім беру саласы: Таным , Шығармашылық

Кіші сала: Сенсорика, Мүсіндеу
Мақсаты: Балаларды әртүрлі түстер бойынша заттарды топтастыруға әртүрлі пішіннен заттарды құрастыруға, тұздық қамырды алақан арасында домалақтау, жалпақтау дағдыларын қалыптастыру, балалардың қызығушылығын арттыру, тапсырмаларды соңына дейін аяқтау тәрбиелеу.
Алдын – ала жұмыс және оқу іс - әрекетіне дайындық: пішіндерді, түстерді ажырату және жұмбақты шешу.
Сөздік жұмыс: ілгіш, моншақ, печенье

Дидактикалық құралдар: Пішіндер, түстер, ілгіштер, ормалдар
Блингвистикалық компонеті: түлкі - лиса, моншақ - бусы, қысқыш - пришепка, орамал - платочек.

І – кезең Мотвациялық қозғаушы
Түлкі есік қағып топқа кіреді.

Түлкі балалармен амандасады.
Түлкі орманға өз үйіне баруға ұсынады.
Балалар:
Балалар есік қаққанға қызығушылық танытады.
Балалар түлкімен амандасады.
Орманға баруға келіседі.
ІІ - кезең
Проблемалық ізденушілік
Балаларға түлкі моншағын жинауға шақырады.
Балалар мен моншағымды судың ішіне шашып алдым, сол моншақтарды осы сүзгіш арқылы жинауға көмектесіңдерші.
Балалар:
Әрине көмектесеміз.
Балалар моншақты жинауға белсене кіріседі.
Моншақты балалар судан сүзіп алып, түс – түстеріне орамалға суын сүртіп, сол орамалды қысқыштың түсіне сай іледі.
Моншақты Түлкіге сыйлайды.
Тәрбиеші:
Балаларға геометриялық пішіндерді ұнтақтан қолымен іздеп тауып алуға ұсынамын.
Балалар:
Балалар ұнақтың (манное каша) ішінен геометриялық пішіндерді қолдарымен іздеп тауып алып, тауып алған пішіндердің пішінін, түсін атап үйшікті, құрастырады.

Тәрбиеші:
Сергіту сәтін ұсынады.
Сергіту сәті:

Балалар:
Балалар көтеріңкі көңіл – күймен сергіту сәтін жасайды.
Аяғымыз топ - топ
Ал қолменен хлоп, хлоп, хлоп
Бір оңға, бір солға
Айналайық кел мұнда
Секіремін жоғары
Қиын емес секіру
Бір оңға, бір солға
Айналайық кел мұнда
Тәрбиеші:
Печенье жасауға шақырады.
Тұздық қамырды илейміз, алақанға салып, домалақтаймыз, жалпақтаймыз, оқтауды алып жаямызда, әртүрлі пішіндермен кесеміз.
Балалар:
Балалар печенье жасауға кіріседі.
Балалар тұздық қамырды алады, илейді, алақанға салады, домалақтайды, жалпақтайды, оқтауды алып жаяды және әртүрлі пішіндермен кеседі.
Істеген печеньелерін Түлкіге апарып береді

ІІІ - кезең
Рефлекстік түзетуші
Тәрбиеші:
Балалар бүгін біз нелер жасап бердік
Балалар:
Печенье, моншақ, үйшік, орамалдарды ілгішке ілдік.
Мадақтау. (смайлкпен сорғыш кәмпит бердім)

Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Әр түрлі пішіндерден заттар құрастыруды.
Түсінеді: Геометриялық пішіндер, түстер туралы түсінік.
Қолданады: Пішіндерді ажырата алуды, түстерді атап топтастыруды.



Ұқсас жұмыстар

Поп - арт стильіндегі жастар киімінің үлгілерінің ерекшеліктері
Балабақшадағы бейнелеу өнері сабақтарында сәндік сурет арқылы балалардың эмоционалдық қабылдауын арттыру әдістемесі
Сенсорлық тәрбие
Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуындағы сенсорлық тәрбие
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі
Сенсорлық тәрбие ұғымы
Мектепке дейінгі мекемелерде сәндік сурет салғызу
Африка мәдениетіне тән дәстүрлі түстер мен маталарды қарастыру
Ойындардың балаларға сенсорлық тәрбие берудегі мүмкіндіктері
Мектеп алды даярлығында балаларды матадан құрақ өнеріне үйрету
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы