Бесіктегі баланың бек боларын кім білер
Бесіктегі баланың
Күлгенін көрген бір мұрат.
Алдынан түсіп ананың
Жүргенін көрген бір мұрат.
Бесіктен түскен бөпеге
Есікке дейін ен дүние.
Бесік баласы
Бес түлейді.
Жаман деп бесікке күлме,
Тар деп бар есікке күлме.
Бесік — ұшар ұяң,
Есік — алтын шыған.
Бесік көрмеген ессіз болып есікке енеді.
Есік арқалағаннан, бесік арқалаған артық.
Ер бесіктен танылады.
Ауылым - алтын бесігім.
Өз елің - алтын бесік.
Бесіктегі баланың бек боларын кім білер?
Төріңде бесік тұрса, төре де бас иеді.
Жылқыға байланысты әдет-ғұрыптар мен наным-сенімдер
Абайдың қара сөздері (1-10)
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Кемеңгер немесе елбасы туралы тебіреніс (Назарбаев Нұрсұлтан Әбішұлы)
Қазақ әдет құқығындағы неке және отбасы
Бауыржан Момышұлы шағармасының зерттелуі
Адамтану баспалдақтары
Есімше — етістіктің ерекше түрі
Абайдың қара сөздері және оның тәрбиелік мәні
Абайдың этикалық көзқарасы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Баланың мектепке келу мәселесі
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
ӘЛІБЕКҰЛЫ ТӨЛЕ БИ
КЕЛДІБЕКҰЛЫ ҚАЗЫБЕК БИ
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
ТАУАСАРҰЛЫ ҚАЗЫБЕК
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)