Мектеп кабинеттері

Қостанай облысы, Қостанай ауданы,
Мичурин ОМ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Баймуханова Гулмиран Абилхановна

Қазақ тілі 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мектеп кабинеттері. Антоним
Білімділік мақсаты: Мектеп кабинеттері туралы түсінік беру, антоним ережесімен таныстыра отырып санада бекітуге, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, тапқырлыққа баулу, сабаққа белсендігін арттыру;
Тәрбиелік мақсаты: Мемлекеттік тілге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, мәтінмен жұмыс.
Пәнаралық баланыс: орыс тілі, музыка, сурет.
Күтілетін нәтиже: грамматикалық және лексикалық тақырыптарды
меңгеру
Сабақтың көрнекілігі: слайд, балық, теңіз, бағалау парақшасы, жәрмеңке заттары, сабақтың эпиграфы, сабақтың құрылымы.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: ( Психологиялық дайындық)
Біз бақытты баламыз,
Ойнап, күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз
Оқып білім аламыз.

Үйге қандай тапсырма берілді? ( 1 тапсырма Кезекші жаттау), синоним ережесі, мысалдар.
“Жәрмеңке” сабағы арқылы үй тапсырмасын тексеру;
♠ “Балық аулау” ойыны арқылы үй тапсырмасын бекіту;
♠ Жаңа сабақты түсіндіру;
♠ “Қыз қуу” ойыны арқылы 6 - шы тапсырманы орындау;
♠ “Тапқыр болсаң, тауып көр” ( берілген сөздердің антонимін табу);
♠ “Есте сақтау” диктантын жатқа жазу;
♠ Сергіту сәті: “ Ұшты - ұшты не ұшты?” ойыны;
♠ “Бәйге” ойыны арқылы мақалдардың жалғасын табу;
♠ “Көкпар” ойыны арқылы қорытынды сабақ: “ Өз біліміңді тексер”.
♠ Үй тапсырмасы;
♠ Бағалау.

1. “Жәрмеңке” сабағы арқылы үй тапсырмасын тексеру;
Үй тапсырмасы әр оқушыдан жеке - жеке сұралады.( оқушылар өз білімдеріне сай Жәрмеңке заттарын сатып алады).

2. “Балық аулау” ойыны арқылы үй тапсырмасын бекіту;
1. Синоним дегеніміз не?
2. Синонимге мысалдарды кім тез айта алады?
3. “Алыс” сөзінің синонимі.
4. “Амандасу” сөзінің синонимдерін кім тез айта алады?

3. Жаңа сабақты түсіндіру; Мектеп кабинеттері. Антоним
Мектеп кабинеттері туралы слайд көрсетіліп, түсінік беріледі.
Антоним - мағыналары бір – біріне қарама – қарсы болып келетін сөздер.
Мысалы: биік - аласа, кең - тар, ерте - кеш, ұзын - қысқа.
Антонимы - это слова противоположности по значению. Например: высокий - низкий, широкий - узкий, рано - поздно, длинный - короткий

5.“Қыз қуу” ойыны арқылы 6 - шы тапсырманы орындау;

6.“Тапқыр болсаң, тауып көр” ( берілген сөздердің антонимін табу);
• Жаңа - ескі,
• ақ - қара,
• салқын - ыстық,
• жақын - алыс,
• дос - дұшпан,
• жақсы - жаман.

7.“Есте сақтау” диктантын жатқа жазу;
Мектеп - кеме,
Білім – теңіз.
Сергіту сәті: “ Ұшты - ұшты не ұшты?” ойыны;

8. “Бәйге” ойыны арқылы мақалдардың жалғасын табу;
• Аз сөз алтын, көп сөз күміс.
• Көп біл, аз сөйле.
• Дұшпан күлдіріп айтады, дос жылатып айтады.
• Жаман достан жақсы дұшпан артық.

9.“Көкпар” ойыны арқылы қорытынды сабақ:“ Өз біліміңді тексер”.
• 1. Антонимнің ережесін кім айта алады?
• 2. Антонимге мысалдар келтіру.
• 3. Берілген мақалдан антонимді сөздерді табу. Көз – қорқақ, қол батыр.
• 4. Берілген сөйлемнен антонимді сөздерді табу.
• Ол бүгін – ертең келіп қалар.

10. Үй тапсырмасы;
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.
“ Біздің мектеп” тақырыбында шағын эссе. Антонимді сөздер болуы керек.
11. Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы оқушылардың білімдері бағаланады.



Ұқсас жұмыстар

Балалар емханасының, балалар ауруханасының жұмысын ұйымдастыру
ҚАЗАҚСТАНДА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ
Ақпараттық жүйе мүмкіндіктері
Мектептегі тарих кабинетінің оқыту процесіндегі рөлі
Жаңа типті мектеп гимназияда оқу - тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету
Жанұя денсаулығы. Бала денсаулығы
Қарым - қатынастың сапалы бұзылыстары
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Инклюзивті білім берудің ерекшелігі
Баланың мектепке келу мәселесі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Негізгі мәдениеттанулық мектептер мен бағыттар
Соғыс жылдарындағы мектеп
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Қазақстанда орыс-қазақ мектептері жүйесінің пайда болуы мен дамуы.
МЕКТЕПТІҢ БАСТАУЫШ САТЫСЫНДАҒЫ ОҚЫТУ ТУРАЛЫ