Тура теңсіздіктер құр

Тақырыбы: Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Мақсаты: Балаларды көбейту амалының компоненттері мен нәтижесінің арасындағы байланысқа негізделген теңдеулерді шешудің жаңа тәсілімен таныстыру; есептерді шығара білу және есептеуге дағдыландыру; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7 талдау, салыстыру.
ІІІ. Білімдерін тексеру: Ауызша жұмыс. 1. Кестені толтырыңдар.
х ---------- 1 ---- 5 ----- 7 ------ 3 ----- 4 ----- 9 ----- 2
х∙▪ 2 ----- 2 ----10 ---- 14 ----- 6 ----- 8 ---- 18 ----- 4
9 - х ----- 8 ---- 4 ----- 2 ------- 6 ----- 1 ----- 0 ----- 7

2. Жасырынған сандарды тап.
□: 5 = 10 □ + 2 = 8
□ ▪∙ 7 = 14 8: □ = 8
□: 3 = 9 8 + □ = 16

ІҮ. Жаңа сабақ: 1. Топтық жұмыс. Теңдеулерді шеш. Үлгі бойынша түсіндіру.
х ∙2 = 4 -------------------- х ∙ 2 = 12 -------------- 8 ∙ х = 16
х = 4: 2
х = 2
2 ∙ 2 = 4
Жауабы: 2
2. № 2 түсіндіріп шығару. Неге х ∙ 2 = 6; 2 ∙ х = 6 теңдеулерінің шешімі бірдей болатынын түсіндір.
3. № 3 ауызша жұптық жұмыс.

Көбейткіш ---------------- 5 ----- 6 ----- 2 ------ 5 ------- 2
Көбейткіш ---------------- 3 ----- 2 ----- 8 ------ 4 ------- 9
Көбейтіндінің мәні ---- 15 --- 12 ---- 16 ---- 20 ----- 18

Ү. Түсінгенін тексеру:
1. № 4, 5 (екі оқушы тақтада) Жұптық жұмыс. Тура теңсіздіктер құр.
60 + 30 95 - 40
60 + 40 95 - 30
95 – 40 95 - 60
2. Есеп шығару. № 6.
Шешуі: 70 – ( 4 ∙ 3) = 70 – 12 = 58
Жауабы: 58 кг қант қалды.

№ 7
Шешуі: (45+23)+38=68+38=106

3. Шығармашылық жұмыс. № 8, 9.
ҮІ. Бекіту. Бүгінгі сабақта не істедік? Неге үйрендік? Сабақтан қандай жаңа нәрсені білдіңдер? Белгісіз бөлікті қалай табасың?
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Бағалау




Ұқсас жұмыстар

Сызықтық бағдарламалау есебінің графикалық әдісі
Модуль және оның қасиеттері
Алгебраның дамуы туралы тарихи мағлұмат. Нақты сандар және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер
Сызықтық бағдарламалау
Математикалық ұғымдар
Математикадан кездесетін күрделі есептерді шығарудың тиімді әдістері
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Математика пәнінен оқу құралы
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Математиканың бастауыш курсының негіздері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ