Тамақ мәтінін оқыту
Шығыс Қазақстан облысы,
Семей қаласы, Қ. Рысқұлбеков атындағы
№ 33 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Кадиркешова Куралай Есимхановна
Сабақтың тақырыбы М дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1 М дыбысы, әрпі туралы алған білімін тиянақтау. Буын туралы түсінігін кеңейту.
2. Шапшаңдыққа, тапқырлыққа, ұжымдық еңбекке тәрбиелеу.
3. Сөздік қорын, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріп, сабаққа қатысты суреттер. әріптің жазу үлгісі.
Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Сабақтың мазмұны:
І Ұйымдастыру: Түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа зейінін аудару.
ІІ Өткен сабақтан алған білімін тексеру.
а) - Балалар, біз қандай әріппен таныстық?
- Дыбысты қайтеміз? Әріпті ше?
- Дыбыстың қандай түрлерін білесіңдер?(дауысты, дауыссыз)
- Дауысты дыбыстар қай үйдің тұрғыны?
- Дауыссыз дыбыстар қай үйдің тұрғыны?
-М дыбысы қандай дыбыс?
- Қай үйдің тұрғыны ?
ә) Дауыстап тізбектей оқу.
Ән: Төлдер
ІІІ Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау
Сергіту сәтін өткізу.
І Ү Жаңа сабақ:
а) Жұмбақ шешу.
- Қане, балалар, кім жұмбақ біледі?
1. Айранда бар, нанда жоқ,
Аюанда бар, малда жоқ. (а)
2. Базарда бар, қалада жоқ,
Бауларда бар, далада жоқ. (р)
3. Барда жоқ, жоқта бар,
Қарда жоқ, отта бар (т)
4. Түйе өркешін қарайық,
Ұқсайды оған қай әріп. (м)
5. Майда бар да, шайда жоқ,
Менде бар да, сенде жоқ. (м)
ә) М әрпіне қатысты сөздерді оқыту.
Май, марал, маман, Арман
Мал, мақпал, тағам, Айман.
- Балалар, тіршілік ету үшін адамға не қажет?
- Таза ауа, тамақ, су, т. б.
Дұрыс балалар, адам денсаулығы жақсы болу үшін таза ауа керек және тамақ керек екен.
- Тамаққа нелер жатады? (атау)
Тамақ мәтінін оқыту.
Ү Білімді бекіту.
б) Сөздерге дыбыстық талдау жасау. (момақан, домалақ, мақта, мама, мата, май
мысық)
в) Алдына әріп қосып айтыңдар.
... аға, ...ауа, ...апа, ...ақта, ...ана.
г) Артына әріп қосып айтыңдар.
Қол..., алаш..., шаш..., шар..., монша...
ғ) Сөзге буын жалға.
Ой-..., мал-..., ай-..., қар-..., ақ-..., ара-..., ал...
Сергіту сәті. ән: Мысық
д) Дәптермен жұмыс:
М дыбысына қатысты берілгенді жазу.
ҮІ Сабақты қорытындылау:
Географиядан проблемалық оқытудың белгілері
Балабақшадағы драматизациялау іс-әрекетінің мәні»
Қазақ тілінің фонетикасын меңгерту маңызы
Орта мектепте қазақ тілі курстарында жазбаша жұмыс
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚАТЫСЫМДЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
Биологияны оқытуда гигиеналық тәрбие жұмыстарын жүргізу
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарының мақсаты
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Оқушылардың интернетте жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру
Биологияны оқытуда гигиеналық тәрбие беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.