Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Су
Мақсаты: Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Су жайлы алған түсініктерін одан әрі байқағыштығын, қызығушылықтарын дамыту. Суды таза сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Топта бірлесіп жұмыс жасау. Көрнекілігі: Ойын, бейнетаспа су туралы, суреттер Қолданылатын әдіс – тәсілдері. Түсіндіру, көрсету, ой жинақтау, көрнекілік. Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, қоршаған орта.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастырушы - іздестіру

Рефлексивті - коррекциялаушы Тәрбиеші сөзі - Балалар, мен сендерді бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінде көргеніме қуаныштымын. Сендердің күлімдеген жүздеріңді көріп сүйсініп тұрмын... Мен барлығыңды шаттық шеңберіне шақырамын.
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Баршаңызға құрметпен Бас иеміз біз ,- деп айтып жылы сөздер айтатынын түсіндіру. Енді орнымызға отырып бейнетаспаға назар аударамыз.

Өткен оқу іс - әрекетіндегі тақырыбымыз шалқан ертегісін қайталау. Бүгін сендерді Су тақырыбымен таныстырамын.
Су суреттерін бейнетаспадан көрсетіп, таныстырдым.

Балаларға су туралы түсіндіріп, Бейне таспа арқылы балаларға әңгімелету. Су туралы видео көрсету Суды үнемдеп таза сақтау керек. Оны ластауға болмайды. Сусыз адамдар өмір сүре алмайды.

Сергіту жаттығу. Күн шықты,
Жел тұрды
Аспанды бұлт жапты
Жаңбыр жауды.
Найзағай шарт етті.
Біз бұға қалдық.

Ойын: Күн мен жаңбыр
(Ойын шарты: Күн ашылды дегенде әр түрлі қимылдар жасайды. жаңбыр жауды дегенде тығылады.)
Балалар, бүгін біздер қандай тақырыппен таныстық? (қорыту, бекіту)
Су біздің үйімізге қалай келеді, не арқылы?
(Мадақтау арқылы бағалау) Балалар тәрбиешіні тыңдап, шаттық шеңберіне жиналады.

Балалар өлең жолдарын қосылып қайталап, жылы сөздер айтады. Күніміз ашық, Ауамыз таза, суымыз мөлдір болсын!

Суды естеріңе түсіреді
Бейнетаспадағы судың суреттерін балалар қызықтады

- Суды сапырма
- Суға түкірме
- Түнде суды төкпе
- Түнде суға барма
- Судың да сұрауы бар

Балалар берілген іс - әрекетті орындап отырды.
Балалар бәрі бірге қимылды ойынды қызығушылықпен белсене орындайды

Су тақырыбымен таныстық
Құбыр арқылы келеді
Күтілетін нәтиже: Нені біледі: Су туралы толық мағлұмат алды. Қандай түсініктерді игереді: Суды ысырапсыз пайдаланбай, тыйым сөздер арқылы үнемдеу түсінігін, суды таза, ұқыпты ұстауды игереді. Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Әрбір қойылған сұрақтарға іс - әрекеттерді ойлана дұрыс жауап беруді, топта бірлесіп жұмыс жасауды меңгерді.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғат туралы түсінігін қалыптастыру
Екінші сыныпта дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш сынып окушыларының экологиялық мәдениетін қалыптастырудың зерттелуі
Бастауыш мектепте экологиялық білім мен тәрбие берудің әдіс-тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру
Табиғат қорғауды оқыту жүйелері
Бастауыш сынып оқушыларына дүнетану пәнін оқыту барысында экологиялық тәрбие беру жолдары
Бастауыш мектеп оқушыларына экологиялық білім және тәрбие беру мазмұны
Балалардың ойындар арқылы табиғатпен таныстыру ерекшелігі
Табиғатты қорғаудан сынып жұмыстары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері