’’ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту

Сабақтың тақырыбы: ’’ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту. ’’

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Оқушыларға үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тәсілдерін үйрету.
2. Дамытушылығы Оқушылардың ақыл - ойын, пәнге қызығушылығын, таным, қабілеттерін, зейіндерін, белсенділіктерін, логикалық ойнау,
салыстыру қабілеттерін дамыта отырып, ауызша және есептеу арқылы білім деңгейін дамыту.
3. Тәрбиелік. Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, ойшылдыққа тәрбиелеу.
Әдісі: өзіндік, жұптық жұмыс, ой қозғау, сұрақ – жауап
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар
Түрі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі.
1. Қызығушылығын ояту.
Қол ұстасып бәріміз,
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік.

II. Үй тапсырмасы.
9м: 300 = 3м
600: 300 = 2
8ц: 400 = 2ц
400: 200 = 2
2м: 20дм= 1
10 жүзд.: 10 онд.= 10
III. Жаңа сабақ.
1. 112*4=(100+10+2)*4=

2. Түсіндіріп отырып шығар

123*3=
212*4=
241*2=

3. Мына сандарды 3 есе арттыр:
231*3=693 303*3=909 331*3=993 121*3=363
221*3=663 313*3=339 131*3=393 332*3=996

4. Бір шебер 1 сағатта 8 құмыра, ал екіншісі одан 2 құмыра аз бояйды. Шеберлер екеуі 6 сағатта неше құмыра бояйды?

I Шебер - 1 сағ 8 құмыра 6 сағ.-? құмыра бояйды?
II Шебер -? 2 құмыра аз
Шешуі:
(8+(8 - 2))*6=14*6=84
Ж: екеуі бірге 84 құмыра бояйды
№ 6 Ауызша
Құмырсқаға фигураның ауданын табуға көмектес.
4см
3см
2см

№7 Батпақ қырқылдақтың балапаны бір күнде 234 шіркей, ал бақаның баласы бір күнде 321 шіркей жейді. Бақаның баласы батпақ қырқылдағының балапанына қарағанда 3 күнде неше шіркей артық жейді?

Шарты:
Қырқылдақ балапаны - 234 шіркей
Бақаның баласы - 321 шіркей 3 күнде? артық
Шешуі: 234*3=702 (Қ) 321*3=963 (Б)
963 - 702=261
Жауабы: Бақаның баласы 3 күнде 261 шіркей артық жейді.
Өзіндік жұмыс.
9. Салыстыр
124*2 250
369: 3 132*2
224*2 242*2
10. Есепте:
4м+122см*3= 7 м 66см
1кг - 322г*3= 34г
6м - 241см*2= 1м 18см
11. Шығармашылық
369
1, 2, 3, 123, 133, 234
1*3*123=369
12. Қорытындылау. Кім жылдам?
193*0 =
213*4 =
215*3=
852*1 =
281*2=
216*2 =
114*6 =
121*1 =
213*3=
115*3 =
224*4 =
127*3 =

IV. Үйге тапсырма
№ 5, 8 229 бет
V. Бағалау.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушы мадақталады.



Ұқсас жұмыстар

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Санды қосындыға көбейту
Бастауыш математиканың білім мазмұны
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Кестелік қосу мен азайтуды оқыту ерекшеліктері
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Сандар мен өрнектер
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы